فرماندار شهرستان دیر:

نقش آموزش و پرورش در تبیین رونق تولید بین دانش آموزان، مهم و تأثیر گذار است

بوشهر(پانا) - نشست رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون با فرماندار شهرستان دیر در راستای پیگیری مسائل آموزش و پرورش منطقه بردخون در فرمانداری دیر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۷۵۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد
نقش آموزش و پرورش در تبیین رونق تولید بین دانش آموزان، مهم و تأثیر گذار است

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون با علی حسنی فرماندار شهرستان دیر دیدار کرد.

در ابتدای این دیدار، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون از روند فعالیت های آموزش و پرورش و نیز نیازمندی ها و مشکلات این حوزه را بیان کرد.

ظهیر محمودی، با اشاره به نحوه آموزش ها در زمان تعطیل مدارس و توجه به شیوع ویروس کرونا گفت: دغدغه تعلیم و تعلم برای مجموعه آموزش و پرورش در این دوران، متن ها کمرنگ نشد، بلکه احساس وظیفه ای که در مجموعه، به ویژه معلمان ایجاد شد قابل ستایش و تقدیر است.

محمودی افزود: معلمان ما در تولید محتوای آموزشی خوب کار کردند و یک محتوای خوب باید به گونه ای طراحی شود که دانش آموز پس از مواجه شدن با آن انگیزه پژوهش در ذهنش پرورش یابد. هر محتوای آموزشی که برای یادگیری ارائه می شود باید کاربردی، مفید و متناسب با نیاز فراگیران باشد و مطالب آن به روز و دقیق، برای افراد قابل یادگیری باشد.

فرماندار شهرستان دیر ضمن تشکر از زحمات رئیس و کارکنان اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون که تمام تلاش خود را در جهت رشد بیشتر مسائل آموزش و پرورش به کار گرفته اند تا از لحاظ علمی در جایگاه مطلوب تری قرار بگیرد اظهار کرد: برخورد با قشر فرهنگی آن هم در شهر فرهنگی مانند بردخون با برنامه ریزی و همدلی و استفاده از نظرات و پیشنهادات سازنده و مفید، بتوانیم گام های موثری را برای منطقه برداریم.

علی حسنی گفت: نقش مهم آموزش و پرورش در تبیین رونق تولید در بین دانش آموزان و افراد جامعه بسیار مهم و تأثیرگذار است. معلمی شغل مقدس و مدرسه مکان مقدسی است و همین امر باعث شده است تا نقش معلمان و دبیران در شکل شخصیت دانش آموزان، نقش ویژه و اساسی داشته باشد.

حسنی همچنین در ادامه افزود: همان قدر که پیامبر گرامی اسلام به سواد آموزی تأکید داشتند بر اخلاق و تربیت اسلامی نیز سفارش فراوانی داشتند و هم اکنون در جامعه ما، این رسالت مهم بر دوش معلمان فرهیخته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار