برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مثبت زندگی در ملارد
ملارد(پانا)- در تمامی ارگانها احترام به مراجعه کننده جز اولویتهاست ولی در بهزیستی این موضوع از اهمیت بیشتری برخوردار است.
![برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مثبت زندگی در ملارد](https://cdn.pana.ir/thumbnail/MTFlZWFmCrQf/gjzVaZ-S_20YtK6_oleWnZi7LTjceVfkf-tEjQhhSgVYJkTSbMZ4IZicyAcgRMj-WWFHy9iIp1lNx8-qtxRZcN02dEbH-ZTHHAV02k3S3JgsAIKXaKdntA,,/MTFlZWFmCrQf.jpg)
به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، نشستی با حضور رییس بهزیستی ملارد، داود خادم، مسئولین و مدیران مراکز مثبت زندگی با هدف ارائه توضیحات در خصوص نحوه خدمت رسانی به مراجعین مطرح شد.
خادم ضمن تاکید بر اهمیت تکریم ارباب رجوع در این مراکز گفت: در تمامی ارگانها احترام به مراجعه کننده جز اولویتهاست، ولی در سازمانی چون سازمان بهزیستی و بالطبع مراکز تحت نظارت این مسئله از اهمیت بسیار بالاتری برخوردار است.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد در ادامه افزود: افراد مراجعهکننده به مراکز خدمات رسانی چون بهزیستی بدلیل شرایط نامساعد جسمی و معیشتی موقعیت بسیار حساستری را نسبت به سایر افراد دارا هستند که کنترل اینگونه شرایط آرامش و سعه صدر مدیران و کارکنان در مراکز مثبت را میطلبد.
او در ادامه ضمن تشریح خدماتی که باید توسط مراکز مثبت ارائه شود، به بحث و تبادل نظر با مدیران پرداخت و در پایان این نشست کارشناسان اداره راهنمایی های لازم را ارائه و مراکز مشکلات خود را مطرح و مقرر شد چالشهای موجود بصورت مکتوب توسط کارشناسان شهرستانی از مسئولین استانی پیگیری شود.
ارسال دیدگاه