شهردار تبریز در بازدید از پروژه پل همسان کابلی؛

پل همسان کابلی، پروژه‌ای برجسته و تاثیرگذار در روان سازی ترافیک

تبریز( پانا) -شهردار تبریز پل همسان کابلی را پروژه ای برجسته و تاثیرگذار در روان سازی ترافیک عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۳۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد
پل همسان کابلی، پروژه‌ای برجسته و تاثیرگذار در روان سازی ترافیک

به گزارش شهریار، محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجانشرقی و ایرج شهین باهر شهردار تبریز از روند عملیات اجرائی پل همسان کابلی تبریز بازدید کردند.

در این بازدید شهردار تبریز در تشریح عملیات اجرایی این پروژه گفت: با اتمام بتن ریزی عرشه پل همسان کابلی، این پروژه به مرحله عایق کاری رسیده و طی چند روز آینده آسفالت ریزی آن اجرایی می شود.

ایرج شهین باهر در توضیح مشخصات فنی پروژه افزود: پل همسان کابلی به طول ۴۵۰ متر (با احتساب رمپ ها) و طول عرشه آن ۹۴ متر (بصورت فلزی) و همچنین عرشه سواره رو پل ۹ متر با ۴ تکیه گاه در حال اجراست و اعتبار اولیه عملیات عمرانی آن ۱۳۰ میلیارد ریال است.

شهردار تبریز از پل همسان کابلی تبریز به عنوان پروژه ای مهم، تاثیرگذار و برجسته در رفع ترافیک شهری در حوزه شهرداری منطقه ۲ نام برد و اظهار داشت: این پل با قرار گرفتن در مرکزی ترین مسیر عبوری شهروندان از جاده ائل گلی و به علت همجواری با مهمترین مسیر ورودی شهر از طریق دروازه تهران، نقش بسزایی در کاهش بار ترافیکی پل کابلی ایفا خواهد کرد.

وی همچنین از تسریع عملیات احداث رمپ اصلاحی توانیر به بلوار استاد شهریار که از پروژه های مکمل پل همسان کابلی بشمار می آید نیز خبر داد و تصریح کرد: رمپ اصلاحی توانیر به بلوار استاد شهریار هم با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار در یک باند رفت بطول ۳۰۰ متر و عرض ۹ متر، توسط شهرداری منطقه ۲ در حال احداث است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار