آغاز اردوی کشوری نشاط وپویایی با میزبانی هلال احمر خراسان شمالی

خبرگزاری پانا: مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی اعلام کرد: جمعیت هلال احمر خراسان شمالی، اردوی کشوری ˝نشاط و پویایی˝ اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال احمرکشور را در دو گروه در اردوگاه مهر بندر انزلی میزبانی می کند.

کد مطلب: ۱۱۷۳۴۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حامد سجادی گفت: این اردو در گروه اول با پذیرش 15 استان : کردستان،آذربایجان شرقی، خوزستان،هرمزگان، فارس،کرمان،کرمانشاه، زنجان، خراسان جنوبی، اصفهان، مرکزی، سیستان و بلوچستان، البرز، لرستان و همدان، روز 22 مرداد 1392 آغاز شد.

گروه دوم این اردو نیز با حضور 15 استان دیگر از روز 27 مرداد ماه در اردوگاه یاد شده پذیرش خواهند شد .

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی برنامه های این اردوی سه روزه را متنوع و آموزنده عنوان کرد و هدف از برگزاری این اردوها را غنی سازی اوقات فراغت و افزایش روحیه مشارکت پذیری اعضا برای انجام امور امدادی و فعالیت های بشر دوستانه خواند .

سجادی برگزاری مسابقات ورزشی از قبیل دو با حمل چادر ، حمل دو نفره مصدوم ، دوی ساحلی ، فوتسال، دارت، بد مینتون و ... را از جمله برنامه های این اردو خواند و افزود هدف از این مسابقات حفظ و تقویت توان جسمانی و آمادگی امدادی امدادگران است .

وی ادامه داد در کنار کارگاه های آموزشی که در هر روز برای اعضا در نظر گرفته شده ، برنامه های متنوع فرهنگی ، مسابقات امدادی ،بازدید از مناطق تفریحی استان گیلان و جنگ های شادی ، هر شب توسط هنرمندان خراسان شمالی برگزار می شود.

سجادی از برگزاری مانورهای امداد زلزله در این اردو خبرداد و افزود جوانان هلال احمر در این مانور ها نحوه مقابله با حوادث ، امدادرسانی ، مقابله با بحران ها، حمایت های روانی از مصدومین و ... را می آموزند و به بررسی آسیب های ناشی از حوادث می پردازند .

وی افزود در هر گروه از شرکت کنندگان در اردو بیش از 500 نفر شرکت کرده و هلال احمر خراسان شمالی در مجموع با 25 نفر از عوامل اجرایی در این اردوگاه ، میزبان حدود 1000 نفر خواهد بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار