مسافران با توجه به وضعیت شکننده به گیلان سفر نکنند

رشت ( پانا) - مدیر گروه بیماری های مرکز بهداشت گیلان اعلام کرد وضعیت کرونا در گیلان شکننده است، مسافران از سفر به این خطه پرهیز کنند.

کد مطلب: ۱۱۷۲۷۵۳
لینک کوتاه کپی شد
مسافران با توجه به وضعیت شکننده به گیلان سفر نکنند

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی گیلان، حسن رخ شاد گفت: تعداد مبتلایان کرونایی بستری در بیمارستانهای گیلان کم نیست و نباید اجازه داد دوباره بیماری گسترده شود از این رو مسافران باید سفرهای خود به حداقل برسانند.

مدیر گروه بیماریهای مرکز بهداشت گیلان خاطر نشان کرد: تیم درمان در بیمارستان های گیلان برای خدمات رسانی به بیماران مبتلا به کووید ١٩ شبانه روزی تلاش می کنند و زحمات آنها بر کسی پوشیده نیست، لذا رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم بهترین اقدام برای کاهش فشار بر آنانم و فدردانی از تلاش های آنان هستیم.

مدیر گروه بیماری های مرکز بهداشت گیلان با تاکید بر اینکه نباید در مکان های سربسته حضور یافت، بیان کرد: از ترددهای غیرضروری و تجمعات نیز باید خودداری شود.

وی رعایت فاصله گذاری اجتماعی را بسیار مهم دانست و خاطر نشان کرد: کرونا تمام نشده بنابراین مردم باید حتما پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و در مراعات توصیه ها سهل انگاری نکنند.

مدیر گروه بیماری مرکز بهداشت گیلان اظهار کرد: هم اکنون ۲۸۸ بیمار مبتلا به بیماری کووید ١٩ در بیمارستان های استان بستری بوده و ۶۲ بیمار در وضعیت بدحال هستند.

تاکنون یک میلیون و ۷۹۳ هزار و ۸۰۵ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۶۱ هزار و ۷۲۴ نفر رسیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار