به مناسبت روز پاسدار؛

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با فرمانده سپاه شهدا دیدار کرد

ارومیه (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی به مناسبت روز پاسدار با فرمانده سپاه شهدای استان آذر بایجان غربی دیدار کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۲۲۹۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با فرمانده سپاه شهدا دیدار کرد

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی به همراه معاون پرورشی و فرهنگی و همچنین فرمانده پایگاه حضرت ولیعصر (عج) اداره کل آموزش و پرورش به مناسبت روز پاسدار با فرمانده سپاه شهدای استان آذر بایجان غربی دیدار کرد.

سردار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی در این دیدار با قدر دانی از زحمات و فعالیت های معلمان در ایام کرونایی گفت: زحمات بی حد معلمان در دوران کرونا شایسته تقدیر است، شیوع کرونا سیستم تعلیم و تربیت تر را سخت تر کرده و زحمات معلمان و مجموعه آموزش و پرروش چندین برابر شده است.

وی گفت: جامعه فرهنگیان، پیامبر گونه در تربیت نسل جدید نقش آفرین هستند،آموزش و پرورش پایه تربیت نسلهاست و زیر ساخت کشور است.

شهسواری افزود: نباید اجازه دهیم فضای یاس و ناامیدی در جامعه حاکم شود؛ امروز وظیفه مسئولان تلاش مضاعف و ارتقاء کارکردها بدون توجه به فضای تخریبهاست.

مهین منافی مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی نیز در این دیدار ضمن تبریک روز پاسدار گفت: جنس کار در سپاه انقلاب اسلامی خالصانه و الهی است؛سپاهیان عزیز در طول سالهای متمادی در صیانت از آرمانهای انقلاب و کیان میهن پیشرو و پیشقدم بوده اند.

منافی گفت: زبان قاصر از تبیین رشادتهای شهدا، جانبازان و ایثارگران است؛ جنس کار در سپاه انقلاب اسلامی خالصانه و الهی است.

قدرت اله قاسمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان نیز در این دیدار گفت: تربیت تنها در فضای امن امکان پذیر است و امروز امنیت خود را مدیون پاسداران عزیز هستیم؛ تبیین فرهنگ سپاسگزاری از تلاشگران عرصه امنیت، به عنوان یک اصل تربیتی در آموزش و پرورش مورد تاکید است.

به گفته قاسمی ۳۲هزار نفر از دانش آموز در کانال راهیان نور استان عضو هستند و قریب به ۵ هزار محتوای فرهنگی در این بستر ارائه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار