پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی به مناسبت سالروز ولادت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل

روز پاسدار، یادآور ایثار غیور مردان و حافظ مرزهای کشور است

ارومیه (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی، به مناسبت فرارسیدن سوم شعبان سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار و چهارم شعبان روز جانباز پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۱۹۵۸
لینک کوتاه کپی شد
روز پاسدار، یادآور ایثار غیور مردان و حافظ مرزهای کشور است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان، متن پیام «مهین منافی» بدین شرح است:

روز پاسدار و جانباز، یادآور ایثار، جان فشانی و حماسه آفرینی های غیور مردان و حافظان مرزهای شرف و آزادگی مجاهدان و ایثارگرانی است که غیرت، مردانگی و شجاعت را از مکتب و اندیشه حسین (ع) آموخته اند.

بزرگ مردان ولایت مداری که با تاسی از آموزه های قرآنی و درس آموزی از آرمان های اباعبدالله (ع) در دوران دفاع مقدس، مخلصانه از جان خود گذشتند تا حسینی شوند و با جهاد عاشورایی، با صلابت و فداکارانه ، دین و وطن خویش را سرافراز ساختند.

اینجانب ضمن گرامیداشت اعیاد خجسته شعبان المعظم، فرارسیدن میلاد با سعادت پیشوا و سرور آزادگان جهان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و «روز پاسدار» و فرخنده ولادت علمدار بزرگ عرصه ایثار و حماسه حضرت ابوالفضل العباس(ع) و« روز جانباز »را به همه پاسداران و جانبازان فداکار میهن اسلامی به ویژه پاسداران و جانبازان غیور و سرافراز استان تبریک و تهنیت عرض کرده و با آرزوی عافیت و بهرورزی برای همگی این عزیزان، عزت و اقتدار روز افزون نظام مقدس اسلامی را در پرتو آرمان های بلند امام راحل و فرامین فرماندهی معظم کل قوا از درگاه خداوند سبحان مسألت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار