تجلیل از ستارگان مدال آور المپیاد دانش آموزی کشور

تهران(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش منطقه‌ 1؛ درمراسم تجلیل از مدال آوران المپیاد دانش آموزی، برتری و درخشش دانش آموزان منطقه1 شهر تهران را با کسب 38 مدال رنگارنگ المپیاد دانش آموزی اعلام کرد و این موفقیت را حاصل تلاش جمعی و سخت کوشی بی نظیر دانش آموزان و حمایت حقیقی اولیاءآن دانست.

کد مطلب: ۱۱۷۱۸۴۳
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از ستارگان مدال آور المپیاد دانش آموزی کشور
ابوالقاسم حدادی، در روزهای آغازین ماه شادی ضمن تبریک فرارسیدن ماه شعبان و ولادت امامان همام و حضرت حجت(عج) از پنج دانش آموزان برتر المپیاد دانش آموزی به نمایندگی از همه مدال آوران تقدیر کرد.
مدیر آموزش و پرورش منطقه یک شهر تهران، در این مراسم که با حضور فاطمه سید مومن؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی؛ معاونان و کارشناسان و تعدادی از دانش آموزان نخبه به همراه خانواده با رعایت پروتکل های بهداشتی و ارتباط زنده تصویری ابوالقاسم حدادی با مدیران مدارس منطقه یک مراسم تجلیل از مدال آوران انجام شد.
حدادی با تبریک برتری منطقه یک شهر تهران با کسب ٣٨ مدال المپیاد دانش آموزی اظهار کرد: این موفقیت حاصل تلاش جمعی و ارزشمند خانواده آموزش و پرورش منطقه است. تلاش کادر، مدیران مدارس دبیرستان علامه حلی3 و فرزانگان 2 و همچنین نشان از سخت کوشی بی نظیر دانش آموزان و حمایت حقیقی اولیاء آن ها است.
وی با اشاره به تلاش و همکاری اولیاء در زمان درگیری با ویروس کرونا تاکید کرد: اگر همراهی، همکاری و همدلی اولیاء نبود ما نمی توانستیم پس از همه گیری کرونا تعلیم و تربیت دانش آموزان را به شیوه نوین پیش ببریم. با تلاشی جمعی و ایثارگونه، هر خانه تبدیل به یک مدرسه شد و دانش آموزان عزیزمان همچنان با شکوه و پر انرژی به تحصیل شان ادامه دادند.
شایان ذکر است دانش آموزان دبیرستان علامه حلی٣ و فرزانگان ٢ آموزش و پرورش منطقه یک در دومین مرحله از المپیاد کشوری خوش درخشیدند و موفق به کسب عناوین برتر شدند.
دانش آموزان دبیرستان علامه حلی٣ اشکان مجیدی خامنه( طلای المپیاد ریاضی)، محمدرضا شهریاری (طلای المپیاد سلول های بنیادی و پزشکی)، مهبد علی یان فینی ( طلای المپیاد شیمی) و دانش آموزان فرزانگان٢؛ صنم قانعی رضایی مقدم ( طلای المپیاد اقتصاد و مدیریت) و زهرا ملکی ( طلای المپیاد نجوم و اختر فیزیک) ۵ برگزیده المپیاد دانش آموزی بودند که در این مراسم و در حضور اولیاء خود مورد تقدیر قرار گرفتند. هدایای نقدی و لوح تقدیر سایر مدال آوران نیز که به دلیل محدودیت های کرونایی در این جلسه حضور نداشتند، از طریق حوزه معاونت آموزش متوسطه در اختیار این دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار