المان خلبانان شهید «خلعتبری» و «نمایان» ساخته می‌شود

ساری (پانا) - مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران از ساخت المان خلبانان شهید «حسین خلعتبری مکرم» در رامسر و «براتعلی نمایان» در ساری خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۱۲۹۹
لینک کوتاه کپی شد
المان خلبانان شهید «خلعتبری» و «نمایان» ساخته می‌شود

سردار عبدالله ملکی در آئین تکریم از شورای اسلامی، شهردار و شهرداری جویبار که در احداث المان امیر سرلشکر خلبان «پرویز ذبیحی» و یادواره خلبانان شهید نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران عصر امروز در سالن همایش اداره‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، گفت: «این اقدام ارزشمند شهردار، شورای اسلامی و امام جمعه جویبار و کارکنان شهرداری در سینه تاریخ به نیکی ثبت و درج شده است.»

او بر ضرورت حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ناب ایثار و شهادت تاکید کرد و برگزاری یادواره‌های شهدا و ساخت تندیس و المان شهدا را در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا دانست.

سردار ملکی با بیان اینکه شهدا با نثار جان خود سهم بسزایی در پیشبرد اهداف عالیه نظام داشتند و پرچم عزت و اقتدار نظام را در دنیا برافراشتند، گفت: امروز باید قدردان خون شهدا باشیم و در مسیر اهداف‌شان قدم برداریم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه در چهلمین سالگرد دفاع مقدس شاهد اجرای برنامه‌های متنوع و باشکوه در سطح استان بودیم، اظهار داشت: به دلیل شرایط خاص کرونایی برنامه‌های همایشی و نمایشی با همکاری و همدلی مردم و مسئولین با حضور محدود جمعیت و در بستر فضای مجازی انجام شد.

او با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مهم چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزاری یادواره خلبانان شهید نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و ساخت المان خلبان شهید ذبیحی در جویبار دانست و با بیان اینکه این امر با همدلی، همراهی و تلاش ویژه مسئولین این شهرستان محقق شد، از ساخت المان امیر سرلشکر خلبان شهید «حسین خلعتبری مکرم» در رامسر و خلبان شهید «براتعلی نمایان» در ساری در سال آتی خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار