مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان:

بنیاد مسکن برای اعطای تسهیلات احداث واحد‌های مسکونی، نیاز به همکاری بانک‌های عامل دارد

زنجان (پانا) - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان عنوان کرد بنیاد مسکن جهت احداث و مقاوم سازی مسکن روستایی در سطح استان برنامه های متعددی را انجام داده است که جهت اعطای تسهیلات برای احداث واحد‌های مسکونی همچنان نیاز به همکاری بانک‌های عامل را دارد.

کد مطلب: ۱۱۷۰۷۴۸
لینک کوتاه کپی شد
بنیاد مسکن برای اعطای تسهیلات احداث واحد‌های مسکونی، نیاز به همکاری بانک‌های عامل دارد

رئیس امور شعب بانک توسعه تعاون استان زنجان با حضور در این نهاد، با خواجه ای مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان دیدار و گفتگو کرد.

خواجه ای، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: بنیاد مسکن جهت احداث و مقاوم سازی مسکن روستایی در سطح استان برنامه های متعددی را انجام داده است که جهت اعطای تسهیلات برای احداث واحد‌های مسکونی همچنان نیاز به همکاری بانک‌های عامل را دارد.

وی ادامه داد: ارتباط بانک توسعه تعاون و بنیاد مسکن همواره مطلوب و مستحکم بوده و این موضوع سبب ارائه خدمات بهتر و مناسب‌تر به مردم و آحاد افراد جامعه خواهد بود.

در ادامه جلسه، کردستانی مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون، با اشاره به اینکه، این نهاد نقش مهمی در خانه دار کردن اقشار کم درآمد جامعه و همچنین مقاوم سازی واحدهای مسکونی به ویژه در روستاها بر عهده دارد، افزود: تاکنون همکاری بسیارخوبی بین بنیاد مسکن و بانک توسعه تعاون صورت گرفته است که امیدواریم پس از این نیز شاهد گسترش تعاملات بین این دو مجموعه باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار