معرفی برگزیدگان مسابقه «آبروداری هنر است» همزمان با عید مبعث رسول اکرم (ص)

تهران پانا (پانا) - همزمان با عید مبعث، از برگزیدگان مسابقه تولید مجازی «آبروداری هنر است» در فرهنگسرای ارسباران تقدیر شد.

کد مطلب: ۱۱۷۰۲۷۸
لینک کوتاه کپی شد
معرفی برگزیدگان مسابقه «آبروداری هنر است» همزمان با عید مبعث رسول اکرم (ص)

مرضیه خسروی بروجنی؛ مدیر فرهنگی هنری منطقه ١۴ و رییس فرهنگسرای اخلاق با اشاره به اهمیت آبرو به عنوان نوعی نمایش قدرت و تلاش برای ارتقای منزلت اجتماعی، استقبال شهروندان از مسابقه تولید محتوای مجازی «آبروداری هنر است» را ستود و افزود: پس از اعلام فراخوان مسابقه در فضای مجازی در اوایل بهمن ماه سال جاری، آثار مسابقه با موضوعات آبروداری و راز داری، ضرورت حرمت و آبروی دیگران، زود قضاوت نکردن، توصیه های اهل بیت (ع) درخصوص آبروداری و مصداق های آن، بالغ بر 1200 اثر در قالبهای استوری موشن، عکس نوشته و کلیپ به دبیرخانه مسابقه در فرهنگسرای اخلاق ارسال شد.

وی ادامه داد: پس از مهلت ارسال آثار مسابقه در 30 بهمن ماه سال جاری، در مرحله انتخابی پس از بررسی کارشناسان حوزه رسانه، تعداد 83 اثر شامل: 25 کلیپ، 36 استوری موشن و 22 عکس نوشته انتخاب و به مرحله نهایی مسابقه راه یافتند.

خسروی بروجنی تصریح کرد: آثار راه یافته به مرحله داوری، روز دوشنبه 18 اسفند ماه سال جاری توسط هیئت داوران، رضا تاجیک در حوزه محتوایی، سعید صدراییان در حوزه کیفیت آثار و حمیدرضا جعفر خونوئی در حوزه انتقال مفهوم به همراه دبیر اجرایی مسابقه، ارزیابی و آثار برتر انتخاب شدند.

به گفته رییس فرهنگسرای اخلاق، در آیین اختتامیه مسابقه تولید مجازی «آبروداری، هنر است »، به علت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بصورت زنده(live) از طریق فضای مجازی به نشانی farhangsara.live و akhlagh.farhangsara پخش شد. پس از خیرمقدم و ارائه گزارش دبیر اجرایی و پخش آثار برتر مسابقه، حجت الاسلام میثم امرودی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران سخنرانی کرد و پس از اجرای نمایش با موضوع آبروداری و قرائت بیانیه هیأت داوران، لوح تقدیر و جوایز برگزیدگان مسابقه اهداء شد.

وی ضمن قدردانی از اداره کل حراست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و مرکز مشارکتهای این سازمان در مشارکت موثر در اجرای این برنامه، ابراز امیدواری کرد برگزاری این برنامه ها، به رعایت هنجارهای اجتماعی و بخصوص آبروداری و رازداری که در شرایط دنیای امروز و امکانات اینترنتی و رسانه ای، اهمیت فراوانی دارد بیشتر توجه شود.

خسروی بروجنی یاد آور شد: آثار مسابقه مجازی «آبروداری هنر است» در فضای مجازی که در اینستاگرام به نشانی aberoudarihonarast@ راه اندازی شده است به تدریج بارگذاری می شوند.
دبیرخانه اجرایی مسابقه تولید محتوای «آبروداری هنر است » در طبقه چهارم فرهنگسرای اخلاق در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار واقع است.

*خبرنگار دانش آموز پانا، ساره شادمهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار