نماینده ولی فقیه در استان اردبیل شهادت سرباز شهید رامین سروی را به خانواده اش تسلیت گفت

اردبیل(پانا) - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با صدور پیامی شهادت شهید رامین سروی، سرباز مرزبانی شهرستان اصلاندوز به دست تروریست های ناپاک در شمال غرب کشور را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۱۷۰۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل شهادت سرباز شهید رامین سروی را به خانواده اش تسلیت گفت

متن پیام تسلیت آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ

وَلَا تَحْسَبَنَّ اللَّهَ غَافِلًا عَمَّا يَعْمَلُ الظَّالِمُونَ

با کمال تاسف و تاثر ناباورانه خبردار شدیم که فرزند خطه شهیدپرور مغان، فرزند عشایر پر افتخار استان اردبیل جوان غیور اصلاندوزی جناب آقای رامین سروی به جرم دفاع از خاک میهن، امنیت ملت و تمامیت ارضی کشور به دست تروریست های ناپاک مستظهر به حمایت های مالی و نظامی آمریکا در حال مرزداری از کشور اسلامی به شهادت رسید. او را فرزند خودم می دانم و در غم بازماندگان مخصوصاً در غم پدر و مادر آن عزیز از دست رفته غمگسارم.

این ضایعه مولمه را به طائفه و ایل آن جوان عزیز جنت مکان خلد آشیان و مخصوصاً به خانواده و پدر و مادر قهرمان پرور آن شهید والا مقام تسلیت عرض می کنم و علو درجات و عنایات خاصه خداوندی و حشر با معصومین (ع) را برای این جوان برومند از خداوند متعال مسالت دارم.

گفتنی است: پیکر شهید«رامین سروی» امروز با حضور پرشور مردم استان، عشایر غیور شهرستان اصلاندوز، امامان جمعه پارس آباد و اصلاندوز، فرماندهان مرزبانی، انتظامی و تیپ ۳۷ حضرت عباس(ع) استان، تشییع و در زادگاهش به خاک سپرده شد.

این شهیدوالا مقام ، ۱۹ ساله اهل اصلاندوز مغان و سرباز مرزبانی بود که سه روز پیش در حین انجام ماموریت مرزبانی و حفاظت و حراست از خاک پاک وطن در مناطق مرزی آذربایجان غربی، حین پایش مرز و انجام وظیفه دچار جراحت شدیدی شده و در یکی از بیمارستان‌های تهران به شهادت رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار