مدیرکل مناطق عشایری آموزش و پرورش در یادواره شهدای معلم عشایر:

شهدای عشایر مایه عزت و سربلندی کشور

خبرگزاری پانا: مدیر کل مناطق کمتر توسعه یافته و عشایر وزارت آموزش و پرورش گفت: شهدای عشایر مایه عزت و سربلندی کشور و موجب پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

کد مطلب: ۳۵۸۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، یادواره شهداء معلم و عشایر خراسان شمالی با حضور مدیر کل مناطق کمتر توسعه یافته و عشایر وزارت آموزش و پرورش ،مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی و معاون اداری مالی اداره کل عشایر استان و جمعی از مدیران و مسئولان استانی و معلمان عشایری در شیروان برگزار شد.

مدیر کل مناطق کمتر توسعه یافته و عشایر وزارت آموزش و پرورش در این مراسم گفت: پیروی ازولایت فقیه و ادامه دادن راه شهدا را از وظایف همه احاد جامعه دانست و افزود: شهداء شمع و چراغ هدایت اند و آنها در تمامی زوایای زندگی ما حضوری موثر دارند.

شکیبافر افزود: زنده نگه‌داشتن یاد شهدای انقلاب باعث تداوم حرکت انقلاب است و شهداء عشایر مایه عزت و سربلندی کشور و موجب پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست.

وی زنده نگه‌داشتن یاد شهدای انقلاب را موجب تداوم حرکت انقلاب دانست و گفت: ایجاد وحدت و انسجام اسلامی ، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بیان حماسه ها و ایثارگری های شهدا از اهداف برگزاری این یادواره است.

شکیبافر با اشاره به بزرگترین شاخصه های شهداء افزود: تکلیف مداری و انجام وظیفه و نثار جان در راه انقلاب و ولایت و رهبری از مهم ترین و برجسته ترین شاخصه های شهداء است.

همچنین مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی از خانواده شهداء به عنوان بهترین پدران و مادران جامعه اسلامی نام برد و گفت: این پدران و مادران در کنار کسب روزی حلال فرزندانی دین مدار و ولایت مدار تربیت کردند تا بی ادعا در راه دفاع از خاک پاک ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی جان خود را نثار کنند.

محمد وحیدی رمز ماندگاری یاد و نام شهدای کربلا و شهدای انقلاب اسلامی را رضای حق تعالی ، عمل صالح ،باور قلبی ،ولایت مداری و ولایت پذیری و خلوص نیت دانست.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش به حماسه 9 دی 88 اشاره داشت و ادامه داد: حماسه 9دی تاییدی دیگر بر مردمی بودن انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده این روز پیوند دوباره مردم و ولایت محسوب می شود.

وحیدی در ادامه روشنگری و افزایش بصیرت و آگاهی مردم را مهم ترین دستاورد های حماسه ۹ دی عنوان کردو افزود: افزایش اتحاد و انسجام مردم و تاکید برحمایت از ولایت فقیه و رهبری نیز از دیگر دستاورد های این روز بزرگ بود.

در ادامه این مراسم از خانواده های ۹ شهید دانش آموز و یک معلم عشایر با اهداء یادبودی تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار