مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ زاهدان:

لازمه اثرگذاری تربیتی بر نسل جدید تسلط به تکنولوژی و علوم روز است

زاهدان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ زاهدان گفت فرایند تربیتی نسل جدید به نسبت اصول تربیتی نسل گذشته دارای ظرافت و پیچیدگی‌های خاصی است که بایستی در عرصه فعلی در حوزه تربیت به تخصص لازم به ویژه بهره گیری از فناوری در مواجهه با فضای مجازی مسلط بود.

کد مطلب: ۱۱۶۸۴۰۶
لینک کوتاه کپی شد
لازمه اثرگذاری تربیتی بر نسل جدید تسلط به تکنولوژی و علوم روز است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه 2 زاهدان، داوو صیاد در مراسم محوری هفته تربیت اسلامی اظهار کرد: تسلط به سلاح امروزی، لازمه مربیان پرورشی در شناخت و هدایت تربیتی دانش آموزان است.

وی ادامه داد: در بسیاری از موارد آشنایی با علوم و تکنولوژی جدید، در اثرگذاری فرایندهای تربیتی یک امر ضروری محسوب می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ زاهدان تصریح کرد: همه ما در طول دوران تحصیلی ممکن است هشدارهای متفاوتی از سوی معلمان و مربیان خود نسبت به گفتار یا رفتار و حتی پوشاک خودمان دریافت کرده باشیم که یقیناً همان تذکرات موجب اصلاح تربیتی در وجود ما شده است.

وی افزود: باید نسبت به آنچه که برای دانش‌آموزان ما اتفاق می افتد بی تفاوت نباشیم و نسبت به آنان حساس باشیم.

صیاد با بیان اینکه تذکر مربیان و معلمان به دانش آموزان می توانند نقش بسزایی در اصلاح و هدایت دانش‌آموزان داشته باشد، عنوان کرد: رعایت تمامی موازین اخلاقی، رفتاری و کرداری توسط معلمان و مربیان در مقابل دانش آموزان نوعی حرکت تربیتی بی نظیر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار