استان آذربایجان شرقی قطب اصلی تیراندازی با کمان محسوب می‌شود

تبریز (پانا) - تیراندازی با کمان رشته ورزشی است که به نظر آسان دیده می‌شود، ولی یکی از سخت‌ترین ورزش های جهان است.

کد مطلب: ۱۱۶۸۰۸۳
لینک کوتاه کپی شد
استان آذربایجان شرقی قطب اصلی تیراندازی با کمان محسوب می‌شود

عرفان ارژنگی پور در گفت وگو با خبرنگار پانا گفت: استان آذربایجان شرقی قطب اصلی تیراندازی با کمان محسوب می‌شود و اگر حمایت وزارت ورزش و جوانان و هیات مربوطه به همین شکل ادامه پیدا کند و بیشتر شود، شاهد پیشرفت بیشتر استان خواهیم بود .

وی ادامه داد:این رشته بقدری جذاب است که پیشنهاد می کنم کسانی که علاقه مند به این رشته هستند، هرچه زود تر پا به این عرصه بگذارند و در آینده پشیمان نشوند.
وی در مورد هدف خود برا ی آینده گفت :برای شرکت در المپیک و به دست آوردن مقام های جهانی قصد دارم بسیار تلاش کنم و تمریناتم را باتمام قدرت ادامه دهم .
وی درباره کسب مقام دوم لیگ با تیم نزاجا اردبیل گفت : در هنگام خدمت مقدس سربازی در اردبیل وارد تیم نزاجا اردبیل شدم و توانستیم مقام دوم لیگ با تیم نزاجا اردبیل رو کسب کنیم.
ارژنگی پور گفت:برای به دست آوردن بعضی موقعیت ها باید از بسیاری از فرصتها گذشت. در این مدت به دلیل خدمت سربازی که داشتم نتوانستم وارد تیم ملی شوم اما اکنون تمام تلاشم رو می کنم تا در سریعترین وقت به تیم ملی بازگردم.
وی در آخر افزود:متاسفانه رشته تیر و کمان رشته ای است که زیاد در کشورمان تبلیغ نمی شود. از مسئولان خواهشمندم در رابطه با این عرصه نیز تبلیغ کنند تا مردم بیشتر آشنا با این رشته ورزشی شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار