به مناسبت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی انجام شد

تجلیل از مربیان و نخبگان قرآنی شهرستان کارون

کارون (پانا) - طی آئینی به مناسبت هفته امور تربیتی از دانش آموزان و مربیان قرآنی شهرستان که در مسابقات قرآنی مقام کسب نمودند قدردانی شد.

کد مطلب: ۱۱۶۷۵۳۹
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از مربیان و نخبگان قرآنی شهرستان کارون

به گزارش پانا صبح امروز با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش کارون و جانشین سپاه حضرت ابوالفضل (ع) کارون از مربیان و دانش آموزان نخبه قرآنی تجلیل شد.

کاظم باقلایی ضمن تقدیر از بسیج دانش آموزی ، بسیج فرهنگیان و مجموعه دارالقرآن گفت: نخبگان قرآنی شهرستان کارون از برترین های کشور هستند و در عرصه های مختلف قرآنی حضور فعالی دارند.

او ضمن تاکید بر اهمیت انس و ارتباط با قرآن کریم تصریح کرد: تنها خواندن قرآن کافی نیست و باید سعی کنیم در زندگی شخصی و اجتماعی خود به معارف و آموزه های قرآنی عمل کنیم.

در ادامه این مراسم سرگرد پاسدار محمد عامری جانشین سپاه شهرستان کارون ضمن گرامی داشت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی بیان کرد: ما به وجود بسیجیان ، دانش آموزان و فرهنگیان قرآنی افتخار می کنیم و امیدوارم با وجود استعدادهای فراوان قرآنی که در سطح شهرستان وجود دارد شاهد بالندگی و درخشش بیشتر این عزیزان و گسترش فرهنگ قرآنی باشیم.

او با اشاره به اهمیت استمرار پویش لبخند رضایت گفت: در این پویش هدف اصلی بسیج فرهنگیان تقدیر و تجلیل از زحمات معلمان است و بر خلاف تصور سایرین ، وضعیت تدریس معلمان اینطور نیست که با مجازی شدن آموزش ها کار معلمان سبک تر شده باشد و در وضعیت کنونی یک معلم شاید دو تا سه برابر وقت آموزش معمول در مدرسه، زمان صرف می کند و حضور امروز ما در جمع مربیان و نخبگان قرآنی در راستای تجلیل و تقدیر از این عزیزان می باشد.

در پایان این مراسم از نخبگان قرآنی و مقام آوران مسابقات قرائت ، ترتیل و اذان تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار