مشارکت در امر مدرسه‌سازی با خرید یک آجر

اسلامشهر (پانا) - طرح آجر به آجر یکی از ۲۵ بسته تحولی وزارت آموزش و پرورش برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین است که در این طرح هر کس با خرید حتی یک آجر می‌تواند در مدرسه‌سازی سهیم شود.

کد مطلب: ۱۱۶۷۰۴۸
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت در امر مدرسه‌سازی با خرید یک آجر

حسینعلی بنار، مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در سخنانی با اشاره به مشارکت کم نظیر فرهنگیان، دانش‌آموزان و والدین در طرح آجر به آجر، اظهار کرد: ساماندهی فضاهای آموزشی، استانداردسازی فرایند مکان یابی و باز تخصیص فضاهای آموزشی متناسب، تخصیص منابع به مناطق نیازمند در راستای ایجاد عدالت آموزشی، برنامه‌ریزی میان مدت و بلند مدت برای توسعه فضاهای آموزشی، تربیتی و ورزشی بر اساس آمایش جمعیتی و هزینه کرد بهینه اعتبارات و موقوفات خیرین مدرسه ساز از جمله اهداف این بسته اجرایی تحولی است.

او افزود: در این طرح تاکنون بیش از ۲۵ هزار نفر همکاری کرده‌اند و طبیعی است هر چه میزان مشارکت مردم حتی با مقدار هزینه کم، بیشتر باشد، خروجی آن در آینده اعداد بزرگ‌تر و مدارس بزرگ‌تری خواهد بود که امید است دانش‌آموزان اسلامشهر نیز بتوانند از مدارس ساخته‌ شده در این طرح هرچه سریع‌تر استفاده کنند.

طرح آجر به آجر یکی از ۲۵ بسته تحولی وزارت آموزش و پرورش برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین است که در این طرح هر کس با خرید حتی یک آجر می‌تواند در مدرسه‌سازی سهیم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار