با حضور رئیس کل دادگستری آئین تحلیف مشاوران خانواده قوه قضائیه استان زنجان برگزار شد

زنجان (پانا) - حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در آئین تحلیف 10 نفر از مشاوران خانواده قوه قضائیه استان زنجان ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت با سعادت امیر المومنین حضرت علی (ع) گفت شروع به کار و تحلیف مشاوران خانواده در ماه مبارک رجب بسیار با برکت است و اهمیت کار شما از جهات روانشناسی ،مذهبی و حقوقی مهم است که یکی از این جهات مشاوره قبل از ازدواج است.

کد مطلب: ۱۱۶۶۴۴۹
لینک کوتاه کپی شد
با حضور رئیس کل دادگستری آئین تحلیف مشاوران خانواده قوه قضائیه استان زنجان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دادگستری استان زنجان حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی گفته: اهمیت کار مشاوران خانواده آنقدر مهم و ضروری است که مواردی متعدد بوده که زوجین متقاضی طلاق پس از مشاوره از تصمیم خود برای طلاق منصرف شدند و این کار بسیار ارزشمند در تحکیم کیان خانواده است.
رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه در کنار داشتن تخصص و فن کار مشاوره ، توکل به خدا و مدد از اهل بیت( ع) را فراموش نکنید، چرا که اگر در این کار توکل به خدا و استعانت از اهل بیت ع باشد ،کار شما با برکت و اثر گذار خواهد بود.
این مقام عالی قضائی استان با اشاره به اینکه مشاوران خانواده برای انجام مأموریت، زمان و دقت کافی اختصاص دهند ادامه داد :در این کار به یک جلسه مشاوره اکتفا نکنید چرا که حوزه خانواده بسیار مهم است.
در پایان این مراسم که بصورت برخط همزمان با سراسر کشور و با حضور معاون اول قوه قضائیه برگزار شد تعداد10 نفر از مشاوران خانواده قوه قضائیه در استان زنجان سوگند یاد کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار