خوئینی: تزکیه،تربیت و پرورش رنگ و بوئی از جنس بهشت دارد

تهران(پانا)- سال روز تأسیس امور تربیتی و نقش آفرینی این دو معلم و مربی بزرگ انقلاب در امور تربیتی، شهیدان رجائی و باهنر سبب تحول بزرگی در امور فرهنگی و آموزش و پرورش کشور شده است.

کد مطلب: ۱۱۶۶۱۵۱
لینک کوتاه کپی شد
خوئینی: تزکیه،تربیت و پرورش رنگ و بوئی از جنس بهشت دارد

کمیته بزرگداشت هفته تربیت اسلامی (سالروز تأسیس امور تربیتی) در آموزش و پرورش منطقه ۱۵ با حضور فاطمه خوئینی معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه، عبداله نیک مهر کارشناس مسئول فرهنگی، میترا لطفی کارشناس مسئول قرآن و عترت، محمد صادق نوری تبار رئیس سازمان دانش آموزی، حکم آبادی کارشناس فرهنگی، هاشمی کارشناس مشاوره و روح اله خاکسار کارشناس قرآن منطقه برگزار شد.
در ابتدا فاطمه خوئینی معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت اعیاد ماه رجب و همچنین هفته تربیت اسلامی، گفت: سال روز تأسیس امور تربیتی و نقش آفرینی این دو معلم و مربی بزرگ انقلاب در امور تربیتی، شهیدان رجائی و باهنر سبب تحول بزرگی در امور فرهنگی و آموزش و پرورش کشور شده است.
سپس خوئینی، رشد و توسعه معنوی و اخلاقی دانش آموزان را در کنار آموزش و توسعه علمی آنان به عنوان یک مکمل و محرک در زندگی آنان دانست و با بیان این موضوع که مقوله تزکیه، تربیت و پرورش و بطور کلی کار فرهنگی، مشمول زمان بوده و یک کار طاقت فرسا و نیازمند صبوری است، اما وقتی چندین سال و گاهی چند ده سال دیگر، این کار به ثمر نشست، حلاوت و رنگ و بویی از جنس بهشت دارد.
وی در ادامه افزود: در سال روز امور تربیتی باید از چند گروه تقدیر و تجلیل شود، گروه اول، خانواده های شهدای امور تربیتی که حق بزرگی به گردن ما و این انقلاب دارند، گروه دوم، پیشکسوتان که همواره و در طول خدمتشان، دانه هایی را برای آیندگان کاشتند تا امروز من و شما و دیگران از ثمره ی آن بهره مند شوند، گروه سوم مربیان مشغول به کار و جوانان این عرصه که فعالیت های درخوری داشته اند و در نهایت گروه چهارم اولیاء دانش آموزان هستند که در این روزهای کرونایی بیشتر از هر موقعه دیگری در امر تربیت به دانش آموزان می پردازند.
در پایان به جهت تصمیم گیری مناسب تر، اعضای جلسه به شور نشستند و برای انتخاب بهتر گروه ها و افراد هدف به بحث و گفتگو پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار