مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد:

مدارس فنی وحرفه ای شاه کلید درمان بیکاری و کارآفرینی هستند

مشهد(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد در جمع مدیران هنرستان های فنی حرفه ای و کار دانش این ناحیه که در سالن اجتماعات هنرستان نمونه دولتی دارالفنون با رعایت پروتکلهای بهداشتی برگزار شد، گفت امسال سال مدیران است و توصیه می شود با برنامه ریزی، پیگیری و کیفیت بخشی بیش از پیش به آموزش های مجازی، تلاش شود حقی از دانش آموزان و خانواده ها ضایع نشود.

کد مطلب: ۱۱۶۴۰۰۷
لینک کوتاه کپی شد
مدارس فنی وحرفه ای شاه کلید درمان بیکاری و کارآفرینی هستند

نورالله جوانشیری مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی معروفترین و مهمترین وظیفه مدیران است.

وی با اشاره به شرایط حاکم بر جامعه و دنیا و شیوع بیماری کرونا و تغییر شیوه آموزش در مدارس بیان کرد: امسال سال مدیران است و توصیه می شود با برنامه ریزی، پیگیری و کیفیت بخشی بیش از پیش به آموزشهای مجازی، تلاش شود حقی از دانش آموزان و خانواده ها ضایع نشود.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد در بحث توسعه متوازن عنوان کرد: آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد به همت مدیران در سال تحصیلی جاری نسبت به قرداد توسعه متوازن، ۲درصد جلوتر بوده و با توجه به مشکلات موجود الحمدلله فعالیت هنرستان ها کیفی و مطلوب است و این کیفیت مهمترین عامل میل و رغبت دانش آموزان در ثبت نام رشته های فنی حرفه ای و کاردانش است.
جوانشیری افزود: بزرگترین مشکل جامعه، بیکاری و کمبود شغل است و هنرستان ها شاه کلید درمان بیکاری و کارآفرینی در جامعه امروز هستند و بر انتخاب و راه اندازی رشته ها با توجه به نیاز جامعه تاکید کرد.
وی گفت: حرفه آموزی هنرجویان مهمترین و شاخص ترین شاخصه هنرستان ها است و توجه بیش از پیش به دروس مهارتی هنرجویان هنرستان ها مورد نظر است.
وی با اشاره به توانمندی مدیران مدارس این ناحیه عنوان کرد: توانمندی مدیران مدارس بزرگترین سرمایه این ناحیه است.
در این جلسه از زحمات مدیران هنرستان های این ناحیه، در بخش های سفر وزیر آموزش و پرورش و کیفیت بخشی هنرستان ها تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار