تجربه برگزاری بازارچه مجازی دانش آموزی بسیار لذت بخش بود

مشهد (پانا) - در دوران کرونایی فعالیت های فوق برنامه دانش آموزان رنگ و بوی جالبی پیدا کرده است. دانش آموزان خسته از آموزش مجازی و قرنطینه در منازل، استقبال بسیار خوبی از این برنامه ها دارند.

کد مطلب: ۱۱۶۰۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد
تجربه برگزاری بازارچه مجازی دانش آموزی بسیار لذت بخش بود

ماهرخ صفری مدیر دبیرستان حضرت زینب (س) در گفت و گو با پانا گفت: برای اولین تجربه تصمیم گرفتیم بازارچه مجازی برگزار کنیم، برای ما و دانش آموزان بسیار خوب و جالب بود. دانش آموزان علاقه زیادی نشان دادند و اجناس و دست سازه های زیادی تولید کردند و به فروش رسید.
وی گفت: از این همه خلاقیت بچه ها شگفت زده شدی. وسایل بازارچه انواع مختلفی مانند بافتنی ها، آثار هنری، تایپ تحقیق و مقاله، تدریس خصوصی و دیوار کوب های زیبا با نقش های بسیار مختلف در فضای مجازی به فروش رسید.
وی افزود: کارهای بچه ها جذابیت خاصی داشت و ما هم از این استقبال بسیار لذت می بردیم، چیزی که مورد توجه ما قرار گرفت قیمت بسیار مناسب، ولی کیفیت بالای کارها بود، ما واقعا خوشحال بودیم که دانش آموزان با استعدادی در مدرسه داریم که این همه خلاقیت دارند.
آهنگرانی، معاون پرورشی مدرسه در ادامه گفت: این کار جمعی و خلاقانه، خلاقیت بچه ها را بالا برد و اعتماد به نفس آنها را در زمینه کسب و کار تقویت کرد و از سویی به درآمد زایی و انجام کار اقتصادی منجر شد.

ستایش کمالی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار