معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۱ تهران:

دانش آموزان مستعد هنرمند و نخبگان هنری، افتخارات و سرمایه های آموزش و پرورش هستند

تهران (پانا) -  دانش آموزان مستعد هنرمند و نخبگان هنری افتخارات و سرمایه های آموزش و پرورش هستند و برای ارتقای سطح فرهنگ و هنر کشور باید به نحو ویژه مورد توجه قرار گیرند.  

کد مطلب: ۱۱۶۳۸۵۸
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان مستعد هنرمند و نخبگان هنری، افتخارات و سرمایه های آموزش و پرورش هستند

غلامعلی عنایت مهر، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۱، در اختتامیه داوری منطقه ای بیست و یکمین جشنواره پرسش مهر 21 با اشاره به اهمیت و پیشینه والای این مسابقه اظهار کرد: این جشنواره با هدف پرورش روحیه پرسش گری و توانایی نقد و تحلیل پدیده ها، کشف، رشد و پرورش استعدادهای بالقوه مخاطبان و ایجاد تعامل بیشتر بین معلمان و دانش آموزان، اندیشه ورزی و ارتقای فرهنگ تتبع با توجه به شرایط روز جامعه با طرح موضوع از سوی بالاترین مقام اجرایی کشور برگزار می شود.
عنایت مهر افزود: در شرایط کنونی یکی از اهداف منطقه، ایجاد انگیزه در دانش آموزان و استفاده از ظرفیت فضای مجازی در ارائه آموزش های لازم به معاونین و مربیان و دانش آموزان بوده است. آموزش مجازی فرصتی مناسب برای پیشبرد و پیشرفت مسابقات در زمینه های مختلف است و تولیدات خوبی پیرامون مسابقات پرسش مهر صورت گرفته است و این اقدامات مهارت و توانایی دانش دانش آموزان و مربیان را می توان در فضای مجازی بسیار گسترش داد. دانش آموزان مستعد هنرمند و نخبگان هنری افتخارات و سرمایه های آموزش و پرورش هستند و برای ارتقای سطح فرهنگ و هنر کشور باید به نحو ویژه مورد توجه قرار گیرند.
عنایت مهر بیان کرد: حضور و شرکت دانش آموزان در مسابقات، آینده درخشانی را برای بخش فرهنگ و هنر، رشد و توسعه اجتماعی منطقه رقم خواهد زد و به برکت نظام جمهوری اسلامی، آموزش و پرورش در کشور بسیار ارتقا یافته و زمینه رشد استعدادهای برجسته در مدارس فراهم شده است و در همین راستا شاهد هستیم که با تلاش همکاران عزیزمان در سطح منطقه، میزان مشارکت در بیست و یکمین پرسش مهر ریاست جمهوری نسبت به سال گذشته بین دانش آموزان و فرهنگیان افزایش یافته است.

عنایت مهر افزود: مسابقات پرسش مهر، دانش‌آموزان را با روحیه نقد‌پذیری و پرسشگری آشنا می‌کند. نوجوانی که در ایام رشد و شکوفایی زندگی خود علاوه بر تحصیل دانش، در فعالیت‌های فرهنگی هنری، قرآنی و جشنواره ای مختلف شرکت می‌کند، کوله بار ارزشمندی از تجارب حضور در اجتماع را خواهد داشت. دانش آموز با این تجارب می تواند راحت‌تر به پذیرش نقش اجتماعی خود بپردازد.
عنایت مهر در پایان گفت: در سال تحصیلی 1400 _ 1399، پرسش مهر 21 با موضوع «نحوه کمک دانش‌آموزان به خانواده‌ها و هم‌سالان برای مقابله با ویروس کرونا» در 22 رشته با مشارکت دانش‌آموزان و فرهنگیان در منطقه با کیفیت خوبی برگزار شد و تعداد 500 اثر از دانش آموزان به منطقه ارسال و آثار برگزیده منطقه به مرحله استانی ارسال شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار