دبیرستان شبانه‌روزی لفور افتتاح شد

ساری (پانا) - دبیرستان شبانه‌روزی شهید حاج قاسم سلیمانی روستای کالیکلا لفور امروز افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۱۶۳۰۴۵
لینک کوتاه کپی شد
دبیرستان شبانه‌روزی لفور افتتاح شد

دبیرستان شبانه روزی شهید حاج قاسم سلیمانی روستای کالیکلای لفور در سوادکوه شمالی در سال ۱۳۸۸ در زمینی به مساحت ۶ هزار متر مربع و متراژ بنا ۱۰۶۸ متر مربع کلنگ‌زنی شد و با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان ساخته و به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل آموزش وپرورش مازندران در آیین افتتاح این مدرسه گفت: «مدرسه یک مرکز مهم و استراتژیک برای تربیت نسل آینده است که می‌تواند فرزندان شایسته‌ای برای کشور و استان تربیت کند. تربیت دانش‌آموزان تاثیر زیادی در توسعه کشور داشته و امروز افتتاح این مدرسه را که با ولادت باقر العلوم امام محمد باقر (ع) متقارن شده به فال نیک می‌گیریم. باید در این مدارس دانش‌آموزانی در تراز سردار دلها شهید سلیمانی تربیت کنیم.»

علیرضا سعدی پور با بیان اینکه تلاش‌های معلمان در زیست بوم کرونایی صد چندان شد، ادامه داد: «زحمات معلمان در یک سال اخیر بسیار بیشتر شده و ما نیز تلاش کردیم برای تهیه ابزارهای آموزشی بسترهای مناسبی فراهم کنیم و خوشحالم که این را اعلام کنم که در شهرستان سوادکوه شمالی ۱۶۰ ابزار هوشمند آموزشی و ۱۰۰ وام تهیه ابزار آموزشی تامین شده است. خیرین عزیز زحمات زیادی متقبل شدند و هم در عرصه احداث مدارس و هم در تامین ابزارهای آموزشی تلاش‌های خوبی انجام دادند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار