با حضور ویدئو. کنفرانسی رییس جمهور؛

طرح توسعه بیمارستان‌های بوعلی ساری و ۱۷ شهریور آمل افتتاح شد

ساری (پانا) - بخش اورژانس بیمارستان بوعلی سینا ساری و ۱۷ شهریور آمل با حضور رئیس جمهور بصورت ویدئو کنفرانسی افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۱۶۲۵۶۷
لینک کوتاه کپی شد
طرح توسعه بیمارستان‌های بوعلی ساری و ۱۷ شهریور آمل افتتاح شد

امروز در هفدهمین آیین پویش ره سلامت، همزمان با سراسر کشور در مازندران ۲ طرح توسعه بیمارستان‌های بوعلی‌سینا ساری و ۱۷ شهریور آمل افتتاح شد.

در پنجاهمین برنامه از افتتاح طرح های ملی؛ ۸۲۲ تخت بیمارستانی در استان‌های خوزستان، بوشهر، تهران، همدان، کرمان، مازندران و خراسان شمالی امروز با حضور رئیس جمهور به صورت تصویری به بهره‌برداری رسید.

این دو طرح توسعه در مازندران، شامل بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی بوعلی ساری و بیمارستان ۷۰ تختخوابی ۱۷ شهریور آمل بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این آیین گفت: «امروز طرح توسعه ۱۲۰ تخت‌خوابی بیمارستان بوعلی ساری با اعتبار ۱۶۰ میلیارد تومان افتتاح شد.»

به گفته سید عباس موسوی این بیمارستان با زیربنای ۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع شامل بخش‌های اورژانس، بستری، جراحی، بخش مراقبت‌های ویژه و اتاق‌های عمل است و همچنین برای ۲۵۰ نفر اشتغال‌زایی خواهد داشت.

موسوی افزود: «طرح توسعه بیمارستان ۱۷ شهریور آمل با اعتباری ۶۵ میلیارد تومان، با زیربنای چهار هزار مترمربع شامل بخش‌های اورژانس، بخش بستری اورژانس، بخش‌های بستری داخلی، سی تی اسکن و تصویربرداری است .»

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد که با بهره‌برداری از این دو طرح ۱۹۰ تخت به بیمارستان‌های بوعلی سینای ساری و ۱۷ شهریور آمل اضافه شد.

موسوی خبر داد که چندین طرح بیمارستانی در بخش‌های خصوصی و دولتی بویژه طرح اورژانس و توسعه بیمارستان نوشهر و طرح آموزش پزشکی در رامسر بزودی در استان افتتاح می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار