تجلیل از دانش آموزان برگزیده قرآنی، فرهنگی و هنری شهرستان طرقبه شاندیز

طرقبه شاندیز (پانا) - در بستر شاد و به صورت زنده با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش طرقبه شاندیز، معاونین و کارشناسان اداره مراسم تجلیل از دانش آموزان برگزیده مسابقات قرآنی، فرهنگی و هنری شهرستان طرقبه شاندیز برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۲۵۳۴
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از دانش آموزان برگزیده قرآنی، فرهنگی و هنری شهرستان طرقبه شاندیز

مسابقات فرهنگی و هنری در سال گذشته با حضور حدود 1300 دانش آموز در رشته های قرآنی، هنرهای دستی و تجسمی، رسانه و فضای مجازی، ادبی و پژوهشی، هنرهای نمایشی و آوایی در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم پسران و دختران برگزار شد.

سعیدی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش طرقبه شاندیز به پانا گفت: سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان از آغاز سال تحصیلی 99 - 98 با شرکت بیش از 9 هزار دانش آموز در سطح آموزشگاه ها برگزار شد که مدارس بعد از برگزاری مرحله آموزشگاهی مسابقات، نفرات برتر را جهت شرکت در مسابقات مرحله شهرستانی معرفی کردند.

وی افزود: این مسابقات با حضور حدود 1500 دانش آموز در رشته های قرآنی و فرهنگی هنری در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم پسران و دختران در محل دارالقران طرقبه، کانون فرهنگی تربیتی هاجر طرقبه و کانون دین و دانش شاندیز برگزار شد. نفرات و گروه های برگزیده به مرحله استانی اعزام شدند که از این تعداد 32نفر در مسابقات فرهنگی هنری و 30نفر در مسابقات قرآن، عترت و نماز حائز رتبه برتر در سطح استان شدند و تعداد 7 نفر به مسابقات کشوری راه یافتند.

در پایان بصورت نمادین از چند دانش آموز برگزیده با لوح تقدیر و کارت هدیه تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار