برگزاری جشن مجازی پیروزی انقلاب در دبیرستان حر بن ریاحی منطقه چهار

تهران (پانا) - پخش زنده مراسم ٢٢ بهمن در مدرسه حر بن ریاحی آموزش و پرورش منطقه ۴ با حضور علیرضا کوکبی و مهدی شفیعی؛ معاونان پرورشی آموزشگاه و میهمان برنامه بهنام فلکی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۲۵۲۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن مجازی پیروزی انقلاب  در دبیرستان حر بن ریاحی منطقه چهار

پخش‌ زنده مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران همزمان با روز ۲۲ بهمن ماه در مدرسه حر بن ریاحی آموزش و پرورش منطقه چهار شهر تهران در فضای مجازی انجام شد.

مهدی شفیعی با تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در گفتگو با پانا گفت: سه عامل مهم در پیروزی ملت ایران در ٢٢ بهمن سال ١٣۵٧ نقش داشت: اول؛ ایمان و توکل بر خداوند، دوم؛ پیروی از یک رهبر مؤمن و خدایی و سوم؛ اتحاد و هم بستگی مردم و ایجاد وحدت که ابرقدرت جهان را شکست داد.

علیرضا کوکبی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای راه اسلام و انقلاب به نقل از مقام معظم رهبری گفت: این انقلاب بی نام خمینی در هیچ کجای عالم شناخته شده نیست و کمتر ملتی است که مردمانش بعد از ۴٢ سال این گونه پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیرند.

در ادامه میهمان برنامه بهنام فلکی بیان کرد: بدانید که این انقلاب به راحتی به دست نیامده و خون های زیادی برای به دست آوردن این آرامش و امنیت ریخته شده است و به سختی مردم متحد شدند و توانستند به این پیروزی برسند.

وی گفت: پیشنهاد بنده به دانش آموزان این است که بروند از مادربزرگ و پدربزرگ و یا کسانی که در آن زمان بودند بپرسند که چه اتفاقاتی افتاده است و ببینند و تجربه کنند که برای آینده کشور خودشان بیشتر ارزش قائل باشند.

فلکی افزود: یکی از آرزو های بنده است که بتوانم در راه کشورم شهید بشوم و می‌دانم که شهادت چیزی نیست که نصیب هر کسی بشود.

در پایان این جشن مجازی به صورت زنده مراسم قرعه کشی برگزار و برندگان معرفی شدند.

*خبرنگار دانش آموز پانا امیر عرشیا زنده دل

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار