تنیس اوپن استرالیا؛ تنیسور فرانسوی شگفتی‌ساز شد

تهران (پانا) در ادامه دیدارهای تنیس اوپن استرالیا، تنیسور فرانسوی که رنکنیگ 209 جهان را دارد توانست اولین شگفتی بخش مردان را ثبت کند.

کد مطلب: ۱۱۶۱۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد
تنیس اوپن استرالیا؛ تنیسور فرانسوی شگفتی‌ساز شد

مرحله اول تنیس اوپن استرالیا 2021 در بخش مردان با برگزاری 9 بازی پیگیری شد.

بنوآ پر از فرانسه نفر شماره 28 جهان در دیدار با ایگور گراسیموف از بلاروس با رنکنیگ 78 تن به شکست داد و از درو رقابت‌ها کنار رفت.

در طولانی‌ترین دیدار این دوره از رقابت‌ها که 3 ساعت 32 دقیقه طول کشید، کیمر کوپیانس از بلژیک با رنکنیگ 178، شب سختی را برای جیری وسلی از جمهوری چک با رنکنیگ 69 رقم زد اما سرانجام در این دوئل نفس‌گیر، تنیسور اهل جمهوری چک بود که به پیروزی 3 بر 2 رسید.

یاسوکاتا اوچیاما از ژاپن با رنکنیگ 106 روبروی اوگو هامبرت از فرانسه با رنکینگ 32 ایستاد و تن به شکست 3 بر یک داد تا این تنیسور فرانسوی بتواند انتقام شکست 3 سال پیش را بگیرد.

اما یکی از مهم‌ترین اتفاقات دیدارهای امروز را تنیسور فرانسوی رقم زد. الکساندر مولر که رنکنیگ 209 جهان را دارد در دیدار با خوآن ایگناسیو لئوناردو از آرژانتین با رنکنیگ 82 به پیروزی 3 بر یک رسید و اولین شگفتی بخش مردان را خلق کرد.

کی نیشیکوری از ژاپن با رنکنیگ 41 جهانی در دیدار با پایلو کارنیو از اسپانیا با رنکنیگ 16 تن به شکست 3 بر صفر داد، نتیجه‌ای که باعث شد تا کارنیو انتقام شکست 2 سال پیش را از نیشیکوری بگیرد. فرانسیس تیافو آمریکایی هم با رنکنیگ 62 جهان مقابل استفانو تراواگلیا از ایتالیا با رنکنیگ 71 با همین نتیجه به پیروزی رسید.

گریگور دیمیتروف از بلغارستان با رنکنیگ 19 جهان در جدال با مارین چیلیچ از کرواسی با رنکنیگ 43 با برد 3 بر صفر زمین را ترک کرد. دومنیک کوپفر از آلمان با رنکینگ 68 هم مقابل هوگو دلین از بولیوی با همین نتیجه برنده شد.

دیگر بازی امروز که دقایقی قبل تمام شد هم نتیجه مشابه دو بازی قبل داشت. فلیکس آئوگر آلیاسیمه از کانادا با رنکنیگ 21 جهان در دیدار با دسریک مارسل استب از آلمان با رنکنیگ 128 به برتری رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار