نقش اولیا به عنوان همیار معلم در آموزش ضروری است

تهران (پانا)- اهمیت و ضرورت نقش اولیا به عنوان همیار معلم در آموزش، خصوصا در دروس کارگاهی و عملی، اجتناب ناپذیر است.

کد مطلب: ۱۱۶۱۵۱۷
لینک کوتاه کپی شد
نقش اولیا به عنوان همیار معلم در آموزش ضروری است

عبدالحسینی شهردار ناحیه۲ منطقه۱۵ تهران در بازدید از کارگاه مشبک بری و خیاطی مجتمع استثنایی رجائیه منطقه۱۵، به اهمیت و ضرورت نقش اولیا به عنوان همیار معلم در آموزش، خصوصا در دروس کارگاهی اشاره کرد و هدف از این بازدید را، دیدار، گفتگو، همدلی و همراهی با فرهنگیان و دانش آموزان دانست و گفت: یکی از مهمترین وظایف سازمانی ما، ارتباط انسانی و تعامل با سازمانها و نهادهای دیگر است.

همچنین در تماس های تلفنی با اولیا و دانش آموزان جویای میزان رضایتمندی آنها از تعامل شهرداری و آموزش و پرورش شد.
سپس محمدصادق نوری تبار رئیس سازمان دانش آموزی منطقه ۱۵ گفت: باتوجه به اینکه خبرگزاری پانا یکی از مهمترین تشکل های زیر مجموعه سازمان دانش آموزی و اولین و تنهاترین خبرگزاری دانش آموزی است و همچنین به دلیل ماهیت این خبرگزاری که در یک نهاد با مخاطب دانش آموزان متولد شده، می بایست منعکس کننده فعالیت های انجام شده در حوزه کودکان و نوجوانان بوده و آنان را ترغیب به مشارکت کند.
نوری تبار در ادامه یکی از رسالت های سازمان دانش آموزی را، پویایی بیشتر فعالیت‌های گروهی دانست و گفت: مجتمع رجائیه با شرایط ویژه و ظرفیت‌های بالقوه و بالفعلی که دارد همواره در عرصه های رقابت دانش آموزی در حوزه های مختلف خوش درخشیده است.

سپس ضمن تشکر از مدیریت توانمند این مجموعه و با تأکید بر کار گروهی خصوصا برای دانش آموزان با شرایط ویژه عنوان کرد: اینگونه کارگاه ها و رشته ها در مدارس سبب تعامل بیشتر دانش آموزان استثنایی شده و جایگاه آنها را در چرخه اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی تقویت کرده و ثبات می بخشد.
در پایان دهقان، مربی پیشتاز مجتمع، ضمن تشکر از عزم شهرداری جهت اجرای برنامه ها و فعالیت‌های دانش آموز محور، پانا را به یاری طلبید و خواستار هم افزایی سازمان دانش آموزی با شهرداری شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار