جلسه هم اندیشی کمیته بهبود کیفیت آموزشی اداره کل اموزش و پرورش آذربایجان غربی برگزار شد

ارومیه (پانا) - جلسه هم اندیشی کمیته بهبود پیشرفت تحصیلی و کیفیت آموزشی استان در سال‌تحصیلی 400-1399 در معاونت آموزش متوسطه اداره کل اموزش و پرورش آذربایجان غربی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۱۲۶۷
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هم اندیشی کمیته بهبود کیفیت آموزشی اداره کل اموزش و پرورش آذربایجان غربی برگزار شد

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی، بابک حشمت معاون آموزش متوسطه استان در این جلسه ضمن تأکید بر ریشه یابی علل افت کیفی در میانگین نمرات و درصد قبولی مربوط به دروس نهایی خرداد 99 اضافه کرد: برای ارتقا و بهبود کیفیت آموزشی باید برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تعریف شود.

وی بیان کرد: براساس برنامه های تدوینی باید برنامه‌ریزی مدون داشت و برای نیل به این منظور پیشنهادات، راهکارها و ابتکاراتی که منجر به رشد خواهد شد جمع‌بندی و تعمیم داده شود.

حشمت با اشاره به اینکه مهم ترین وظیفه کمیته بهبود پیشرفت تحصیلی راهبری و هدایت برنامه های عملیاتی وزارتی، استانی در مناطق و مدارس در زمینه پایش و رصد موانع عدم تحقق پیشرفت تحصیلی است افزود: باید به نحوی برنامه ریزی شود که جهت دهی مثبت و تغییر نگرش همه جانبه در تمامی سطوح و ارکان مدرسه ای اتفاق بیفتد.

معاون آموزش متوسطه استان گفت: برای این منظور لازم است بسیج همگانی در تمام ارکانی که به‌نحوی در پیشبرد موضوع دخیل هستند صورت پذیرد.

وی افزود: به منظور تسهیل‌گری وضعیت موجود مناطق تابعه در میانگین نمرات و درصد قبولی مربوط به دروس داخلی و نهایی در جریان دی ماه سال‌جاری و بصورت مقایسه ای با سال گذشته استخراج و در کمیته استانی و مناطق در دستور کار قرار گرفته و بررسی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار