رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی شهرستان نی ریز ؛

جشن تکلیف آغاز درخشش روح خدا پرستی در میان این فرشتگان زمینی است

نی ریز(پانا ) - همزمان با فرا رسیدن چهل و دومین بهار انقلاب اسلامی و دهه مبارکه فجر، جشن تکلیف 13 دانش آموز دختر کلاس سوم ابتدایی تحت حمایت اداره کمیته امداد امام خمینی شهرستان نی ریز، با حضور امام جماعت اداره و رئیس کانون پرورش فکری و همچنین رئیس اداره کمیته امداد درمحل سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۱۰۸۷
لینک کوتاه کپی شد
جشن تکلیف آغاز درخشش روح خدا پرستی در میان این فرشتگان زمینی است

به گزارش روابط عمومی اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نی ریز، درویش زاده ضمن تبریک به دانش آموزان ورود به سن تکلیف و پذیرفتن عبودیت و بندگی پروردگار متعال را تبریک گفته و افزود: یکی از رسالت‌های کمیته امداد آشنا کردن دانش‌آموزان با آموزه‌های دینی است.

امام جماعت اداره کمیته امداد امام خمینی در این مراسم بیان کرد: اگر از ابتدای رسیدن به سن تکلیف در انجام فرایض و واجبات تلاش شود هیچ گاه فرد اسیر هوای نفس نمی شود.

وی افزود: رسیدن به سن تکلیف نقطه عطفی در زندگی هر انسان است و خانواده و والدین می توانند با کمک مجموعه های فرهنگی، وظایف دینی را برای آنها تبیین کنند.
حجت‌الاسلام و المسلمین شجاعی فرد اظهار کرد: در فرهنگ انسان ساز نماز؛ رعایت حجاب اسلامی و آشنایی با مراجع تقلید از مهمترین برنامه‌هایی است که باید به بهترین شکل به دانش‌آموزان دختر آموزش داده شود.

اجرای دکلمه خوانی، قصه گویی و بیان فضائل اقامه نماز بخشی از برنامه های این مراسم بود و به هر یک از این دانش‌آموزان یک چادر نماز هدیه داده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار