رشد ۴۸ درصدی صدقات در شهرستان نی ریز

نی ریز(پانا ) - نیکوکاران شهرستان نی ریز بیش از 760 میلیون تومان صدقه به نیازمندان کمک کردند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۸ درصد افزایش داشته است.

کد مطلب: ۱۱۵۸۹۲۷
لینک کوتاه کپی شد
رشد ۴۸ درصدی صدقات در شهرستان نی ریز

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از رشد ۴۸درصدی صدقات نی ریز توسط خیرین بزرگوار خبر داد و گفت: مجموع کمک‌های مردمی در بخش صدقات برای رفع ۷ نیاز اساسی محرومان هزینه می شود.

درویش‌زاده با بیان اینکه مردم نیکوکار نی‌ریز در ۱۰ماهه سال ۱۳۹۹، 760 میلیون تومان صدقه به نیازمندان کمک کردند، اظهار کرد: نیکوکاران این شهرستان در مدت مشابه سال گذشته بیش از این رقم صدقه به نیازمندان کمک کردند که این میزان ۴۸ درصد افزایش داشته است.

وی افزایش کمک‌های مردمی به کمیته امداد را نشان از حسن اعتماد عمومی به این نهاد دانست و افزود: کمک‌های مردمی و نذورات نیکوکاران بر اساس نیت خیرخواهانه آن‌ها هزینه می‌شود.

درویش‌زاده با تأکید بر اینکه بر اساس نیات نیکوکاران صدقات هر محل در همان محل هزینه می‌شود و به‌هیچ ‌عنوان به شهر دیگری انتقال داده نمی‌شود، بیان کرد: صدقات جمع‌آوری‌شده در سرفصل‌هایی مانند کمک به تأمین مسکن نیازمندان، ازدواج، معیشت، درمان، اشتغال و امور فرهنگی و تسهیلات قرض الحسنه هزینه می‌ شود.

وی بابیان اینکه هم‌اکنون بیش از ۱۳هزار صندوق صدقات در سطح شهرستان نی‌ریز وجود دارد، به شیوه‌های نوین پرداخت کمک مردمی به نیازمندان اشاره کرد و گفت: در این شیوه همشهریان می‌توانند با شماره‌گیری #۰۷۱۲۸*۸۸۷۷* کمک‌های خود را برای نیازمندان شهرستان نی ریز اعطا کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار