گلباران قبور مطهر شهدای اردبیل

اردبیل (پانا) – در پنجمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضورمدیر سازمان دانش آموزی، مربیان و اعضای پیشتازان سازمان دانش آموزی قبور مطهر شهدای اردبیل غبارروبی و گلباران شد.

کد مطلب: ۱۱۶۰۵۴۹
لینک کوتاه کپی شد
گلباران قبور مطهر شهدای اردبیل

در این مراسم پرویز اصغری، مدیر سازمان دانش آموزی استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و امام شهیدان با بیان اینکه همه اقشار جامعه و مسوولان موظف هستند راه شهدا را ادامه دهند،گفت: توجه به بیانیه گام دوم انقلاب و دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب، دشمن شناسی، استکبارستیزی، بیداری و بصیرت افزایی، از ضرورت‌های مهم جامعه اسلامی ایران است.

او بااشاره به اینکه شهدا با نثار خون مطهر خود انقلاب اسلامی را بیمه و پایه‌های نظام را مستحکم کردند، افزود: وظیفه ماست که از دستاوردهای انقلاب پاسداری و حفاظت کنیم.

مدیر سازمان دانش آموزی استان با بیان اینکه باید از شهدا درس و الگو بگیریم، تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم جوانان را از ترفندهای دشمن در امان نگه داریم باید در این زمینه دانش آموزان را با سیره و روش زندگی شهدا بیشتر آشنا کنیم.

شرکت کنندگان در این مراسم پس از قرائت فاتحه با نثار شاخه های گل نسبت به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی و امام راحل ادای احترام کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار