سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در فضایی متفاوت در مدرسه حضرت زینب (س)

تهران (پانا) - امسال و با توجه به شیوع کرونا، دانش آموزان جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را مانند همیشه پر شور ولی در فضایی متفاوت برگزار کردند.

کد مطلب: ۱۱۵۹۲۶۰
لینک کوتاه کپی شد
سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در فضایی متفاوت در مدرسه حضرت زینب (س)

امروز زنگ پیروزی انقلاب اسلامی به صورت مجازی در بستر شبکه شاد، مطابق با ورود امام خمینی (ره) به ایران، به صدا درآورد. این زنگ را سارا عباسی مدیر مدرسه حضرت زینب به صدا در آورد و آغاز دهه فجر را به دانش‌آموزان تبریک گفت.
در ادامه مشعشع، معاون پرورشی این مدرسه گفت: ما در نبود دانش آموزان در مدرسه دلتنگ آن‌ها هستیم؛ اما در عین حال دوست داریم سالگرد چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی را، کنار شما عزیزان داخل منزل تان جشن بگیریم.
وی گفت: طی این مدت زمان برنامه هایی نظیر نماهنگ، تلاوت قرآن و اشترک گذاری مطالبی در مورد این دهه که توسط شورای دانش آموزی، پیشتازان و دانش آموزان این مدرسه تهیه شده بود در کانال پرورشی قرار گرفته است.
همچنین نحوی، مدیریت انجمن اسلامی این آموزشگاه نیز گفت: از ۱۲ الی ۲۲ بهمن ماه، هر روز راس ساعت ۱۶-۱۷ مسابقه مدرسه انقلاب و فعالیت های انجمن انقلاب اسلامی را در کانال پرورشی مدرسه بارگذاری می کنیم. همچنین مسابقه هایی مانند نقاشی، لباهنگ و تزئین خانه و محله در طی این دهه باشکوه، در کانال پرورشی مدرسه حضرت زینب (س) در نظر گرفته شده است.

فاطمه تنها، خبرنگار دانش آموز منطقه ۱۱

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار