معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

تبیین مفهوم شهادت از وظایف مربیان پرورشی در مدارس است

زاهدان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت تبیین مفهوم شهادت و نقش شهدا در حفاظت از امنیت و تمامیت ارضی کشور یکی از وظایف مربیان پرورشی در مدارس است.

کد مطلب: ۱۱۵۸۲۰۵
لینک کوتاه کپی شد
تبیین مفهوم شهادت از وظایف مربیان پرورشی در مدارس است

رضا بامری، در دیدار با خانواده شهیده سکینه سندگل کوچکترین شهید حادثه تروریستی چابهار در شهرستان بنجار اظهار کرد: سیستان و بلوچستان از جمله استان‌های کشور است که به دلیل موقعیت مرزی همچنان باب شهادت در آن باز است و علاوه بر شهدای جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی، شهدای بسیاری را در حوادث تروریستی به نظام جمهوری اسلامی تقدیم کرده است.

وی افزود: تبیین مفهوم شهادت و جایگاه شهدا در دفاع از تمامیت ارضی کشور و همچنین تامین امنیت مردم از جمله مباحث مهمی است که باید به دانش آموزان به عنوان نسل جدید انقلاب اسلامی منتقل شود و فعالیتهای پرورشی یکی از بهترین راه‌ها برای انتقال این مفاهیم است.

بامری خاطر نشان کرد: وجود شهدای کودک و نوجوان در زمره شهدای تروریستی استان نشان می‌دهد دشمنان نظام جمهوری اسلامی در ایجاد ناامنی از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کنند.

وی ادامه داد: بازگو کردن این مسائل برای دانش آموزان از وظایف آموزش و پرورش است که مربیان پرورشی در این زمینه وظیفه خطیری بر عهده دارند.

گفتنی است معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در سفر خود به شهرستان بنجار در مزار شهدای این شهرستان نیز حاضر شد و با شهدا تجدید پیمان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار