لونی: مجلس دانش آموزی فرصت کسب تجربه دانش آموزان و نسل جوان برای پذیرش مسئولیت در آینده است

تهران (پانا) - نشست دانش آموزان اعضای مجلس دانش آموزی با حضور محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۷۸۶۹
لینک کوتاه کپی شد
لونی: مجلس دانش آموزی فرصت کسب تجربه دانش آموزان و نسل جوان برای پذیرش مسئولیت در آینده است

نشست اعضای مجلس دانش آموزی با حضور لونی مدیر آموزش و پرورش منطقه 4، علی گلشن، معاون پرورشی و تربیت بدنی، آزیتا فکور مسئول سازمان دانش آموزی و حسین بختیاری، عضو مجمع مربیان برادر سازمان دانش آموزی شهر تهران بارعایت پروتکل های بهداشتی در اندیشکده تحول برگزار شد.

لونی مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 ،مجلس دانش آموزی را فرصت مناسبی در جهت مشق دموکراسی بیان کرد و خطاب به دانش آموزان اعضای مجلس دانش آموزی گفت: دانش آموزان باید روحیه نقد و نقد پذیری را در خود تقویت کنند و از فرصت پیش رو برای شناسایی مشکلات دانش آموزان مدارس خود و کمک به حل آن مشکلات بهره ببرید.

وی ادامه داد: شما نماینده دانش آموزان مدارس هستید و نقش مهمی در شناسایی مشکلات و درخواست های آنها به کمک مربیان خود در مدارس دارید. مجلس دانش آموزی فرصت کسب تجربه دانش آموزان و نسل جوان برای پذیرش مسئولیت در آینده است. در عرصه ای هستیم که اصل بر دانایی محوری است دانش آموزان سعی کنند به اصل دانایی و کسب تجربه های مفید توجه کنند.

گلشن، معاون پرورشی و تربیت بدنی به نقش محوری دانش آموزان و طرح موضوع های روز و کاربردی توسط نمایندگان آنان در جلسات اشاره کرد.

فکور، مسئول سازمان دانش آموزی با تبریک به منتخبان مجلس دانش آموزی آینده و افق روشنی برای دانش اموزان مسوولیت پذیر ترسیم و برنامه جلسه آتی را بیان کرد.

گفتنی است همه دانش آموزان حاضر در این نشست ضمن گفتگو با مدیر آموزش و پرورش منطقه به بیان نظرات و چالش های دانش آموزان پرداختند.

در پایان این گفتگو اعتبار نامه اعضای مجلس دانش آموزی به دانش آموزان اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار