همایش تجلیل از مراقبین سلامت در بوشهر برگزار شد

بوشهر(پانا)- همایش تجلیل از مراقبین سلامت شهرستانهای بوشهر، تنگستان و بخش های دلوار و خارک در شهرستان بوشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۶۵۰۷
لینک کوتاه کپی شد
همایش تجلیل از مراقبین سلامت در بوشهر برگزار شد

در این همایش، اسد حصیری، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مراقبین سلامت مدارس اظهار کرد: نگاه ویژه ای به بالا بردن کیفیت حوزه سلامت داشته ایم و در سطح استان 65 اتاق سلامت را به زودی تجهیز می کنیم که به پیشرفت سلامت دانش آموزان کمک شود.

حصیری گفت: ارتقای رتبه استان به بالای سطوح کشوری نیازمند فرم راسخ همه مراقبین سلامت است که بیشتر از گذشته توان و همت خود را در جهت تولید محتوا و پیگیری های لازم و هماهنگی های موثر با مجموعه های مختلف به کار گیرند.

فرامرز سلیمی فرد، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر نیز با تاکید بر اهمیت جایگاه مراقبین سلامت در مدارس گفت: باید به سمت و سوی کیفی سازی اقدامات مراقبان سلامت با ایجاد بستر آموزشی مناسب حرکت کنیم.

علی اکبری، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان بوشهر گفت: در این دوره تمام سعی بر کیفی سازی کار همکاران و تدارک امکانات لازم برای پویایی و تحرک همکاران قرار می گیرد و قرار است با شبکه سازی و ارتباط موثر ماهانه با تشکیل گروهی، اشکالات همدیگر را مرتفع کنیم تا شاهد رشد و بالندگی حوزه سلامت باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار