سومین رزمایش کمک های مومنانه آموزش و پرورش منطقه 8

تهران (پانا) - درسومین مرحله از رزمایش کمک های مومنانه منطقه 8، مدیر آموزش و پرورش منطقه 8 اظهار کرد فرهنگیان باید همراه با سیل کمک های مومنانه و مردمی، تلاش کنند تا فقر کم کم ریشه کن شود.

کد مطلب: ۱۱۵۵۷۶۰
لینک کوتاه کپی شد
سومین رزمایش کمک های مومنانه آموزش و پرورش منطقه 8

همزمان با ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س)، سومین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه روز دوشنبه 29/10/99 در آموزش و پرورش منطقه 8 برگزار شد.

دراین مراسم که با حضور مینو زمان، مدیر آموزش و پرورش منطقه، اعضای شورای معاونین و سرهنگ گلکار فرمانده بسیج دانش آموزی و فرهنگیان برگزار شد، زمان با اشاره به آیه 8 سوره تکاثر "ثمَ لَتُسْئَلُنَّ يَوْمَئِذٍ عَنِ النَّعیمِ " خاطر نشان کرد: هرکس نسبت به نعمتی، قدرتی، درمی، قدمی و دارایی که در اختیار دارد، مسئول است که کجا خرج کرده است.

وی همچنین به جمله زیبای آیت الله بهجت(ره) که فرمود: «ما آمده‌ایم زندگی کنیم تا قیمت پیدا کنیم، نه اینکه با هر قیمتی زندگی کنیم» اشاره کرد و گفت: ما فرهنگیان نیز باید همراه با سیل کمک های مومنانه و مردمی، تلاش کنیم تا ان شاالله فقر ریشه کن شود.

لازم به ذکر است، در این مرحله از کمک های مردمی ( طرح مواسات) که با مشارکت فرهنگیان، دانش آموزان و خیرین نیکوکار منطقه 8 و همکاری بسیج دانش‌آموزی، فرهنگیان ناحیه شهید بهشتی و معاونت پرورشی و تربیت بدنی به انجام رسید، تعداد 50 بسته معیشتی هر کدام به ارزش تقریبی دو میلیون ریال تهیه و بین دانش آموزان و خانواده های نیازمند در مدارس کم برخوردار منطقه 8 توزیع شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار