در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س):

پیکر شهید اسلامشهری درآستان مقدس امامزاده عقیل (ع)آرام گرفت

اسلامشهر (پانا) - پیکر مطهر شهیدحشمت اله عسگری بعداز گذشت ۳۳ سال دوری از وطن به آغوش مادر چشم انتظارش بازگشت و در کنار مزار پدرش آرام گرفت .

کد مطلب: ۱۱۵۵۵۲۳
لینک کوتاه کپی شد
پیکر شهید اسلامشهری درآستان مقدس امامزاده عقیل (ع)آرام گرفت

در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، مراسم تشییع پیکر مطهر شهید حشمت اله عسگری با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان استانی و شهرستانی از محل سپاه ناحیه سیدالشهدا(ع) ،اسلامشهر تا گلزار شهدای امامزاده عقیل (ع) برگزار شد و این شهید معزز در جوار دیگر شهدای شهرستان و پدر شهید خود در آرامستان ابدی آرام گرفت.

در این برنامه حجت الاسلام حمزه محمدی امام جمعه شهر واوان (شهرستان اسلامشهر) در سخنانی با گرامی‌داشت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: این بانوی بزرگوار مسیر راه را برای تمام کسانی که می‌خواهند تا ابد در جبهه حق و قرآن قرار بگیرند، ترسیم کردند.

او در ادامه افزود: پیامبر اسلام در دوران جاهلیت با دو فساد فکری و عملی روبه رو بود و توانست در آن جامعه شهدای بدر و احد را تربیت کند و در دوران ما هم شهدا هستند که در جبهه حق علیه باطل از جان خود گذشتند تا پرچم این انقلاب با منویات امام راحل و رهبری به دست صاحب اصلی آن امام زمان (عج) برسد.

شهید حشمت اله عسگری در تاریخ اول فروردین سال ۱۳۴۸ در روستای دینه ور شهرستان اراک دیده به جهان گشود،درتاریخ هجدهم فروردین سال شصت و شش در عملیات کربلای هشت در منطقه شلمچه در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی به دست متجاوزین به کشور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به شهادت رسید،

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار