معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان خبرداد :

افتخارآفرینی دانش آموزان استان در المپیاد علمی دانش آموزی کشور

سنندج(پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان گفت دانش آموزان استان در مرحله کشوری المپیاد های علمی تاکنون با کسب دو مدال ارزشمند طلا و برنز، افتخار آفرینی کردند.

کد مطلب: ۱۱۵۳۰۵۵
لینک کوتاه کپی شد
افتخارآفرینی دانش آموزان استان در المپیاد علمی دانش آموزی کشور

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان؛ مهدی نامدار با اعلام این خبر گفت: باشگاه دانش‌پژوهان جوان، به استناد رأی کمیته علمی المپیاد جغرافیا لیست مدال‌آوران المپیاد علمی جغرافیا در دوره 1399 را اعلام کرد و دانش آموز دریا اسدی از منطقه موچش با شایستگی مدال طلا این دوره از رقابت ها را ازآن خود کرد.

نامدار افزود: همچنین باشگاه دانش‌پژوهان جوان در اطلاعیه‌ای دیگر لیست مدال‌آوران المپیاد علوم زمین را اعلام کرد که دانش آموز کیان نادری از شهرستان کامیاران توانست مدال برنز را به دست آورد.

معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کردستان این موفقیت ارزشمند را به این دو دانش آموز تلاشگر و اولیای گرامی آنان، فرهنگیان و کلیه دست اندرکاران امر که در شرایط سخت کرونایی کلاس‌ها و آزمون‌های دوره تابستانی را پشت سر گذاشتند تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که شاهد حضور این عزیزان در بالاترین قله‌های موفقیت و خدمت‌گزاری به ایران عزیز باشیم.

لازم به ذکر است؛ دانش آموز سیروان امیری از شهرستان دهگلان در مرحله کشوری المپیاد علمی سلول های بنیادین در حال رقابت بوده و نتایج این المپیاد نیز به زودی اعلام خواهد شد و ان شاءالله شاهد درخشش و موفقیت این دانش آموز نیز در سطح کشور خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار