جلسه هماهنگی با موضوع مستندسازی اموال غیر منقول بهارستان یک

بهارستان یک(پانا)- جلسه هماهنگی با موضوع مستندسازی اموال غیر منقول تحت اختیار مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان با حضور رییس اداره حقوقی ، املاک و حمایت قضایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۱۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هماهنگی با موضوع مستندسازی اموال غیر منقول بهارستان یک

به گزارش دفتر اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، این جلسه با حضور دکتر رفیق مصطفایی رییس اداره حقوقی، املاک و حمایت قضایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و مصطفی کلانتری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در دفتر زمانی رییس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان بهارستان تشکیل شد.

در این جلسه راهکارهای تحصیل اسناد و تسهیل در اخذ استعلامات در دستور کار قرار داشت. در راستای دستیابی به نتیجه مطلوب، مصطفایی نسبت به تشریح و طرح الزامات حقوقی و تذکرات قانونی مطالبی را بیان نموده و انتظارات آموزش و پرورش را تبیین کرد.

همچنین به صورت موردی تعدادی از پرونده‌های ثبتی توسط کارشناس حقوقی مطرح و مورد بررسی و تدقیق اعضای جلسه قرار گرفت تا راهکارهای دستیابی به نتیجه ارزیابی و تسهیل شود.

همچنین مقرر شد تا اداره ثبت اسناد و املاک مساعدت لازم را در خصوص رفع تشریفات غیر ضروری نسبت به پرونده‌های تشکیل شده درخصوص اجرای قانون تعیین تکلیف ساختمان‌ها و اراضی فاقد سند رسمی بعمل آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار