مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان:

سازمان «نهضت سوادآموزی» کشورمان را به‌سوی رفع مطلق بی‌سوادی سوق داده است

بهارستان یک(پانا)-مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان طی مصاحبه ای، سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی را گرامی داشت و به عملکرد درخشان سازمان نهضت سوادآموزی اشاره کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۹۹۵۶
لینک کوتاه کپی شد
سازمان «نهضت سوادآموزی» کشورمان را به‌سوی رفع مطلق بی‌سوادی سوق داده است

مصطفی کلانتری مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان به مناسبت هفته سوادآموزی گفت: سوادآموزی به توفیق فرمان امام خمینی (ره) از یک حرکت محدود فرهنگی به نهضتی فراگیر تبدیل شد و از آن پس در شمار مقدس‌ترین آرمان‌های انقلاب اسلامی در آمد.

کلانتری افزود: به حتم چنین آرمان مقدسی شایستگی آن را دارد که در کنار مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های معجزه قرن یعنی انقلاب شکوهمند اسلامی بنشیند و سطری طلایی در کارنامه نهضت اسلامی در جهان معاصر باشد.

او ادامه داد: بی‌شک، سازمان «نهضت سوادآموزی» به‌عنوان دستگاه متولی علم‌آموزیِ افرادِ محروم مانده به هر دلیلی، با همیاری خیرین، سازمان‌های مردم‌نهاد، ارگان‌ها و دستگاه‌های مرتبط، عملکردی درخشان در عمر ۴۱ساله خود داشته و کشورمان را به‌سوی رفع مطلق بی‌سوادی سوق داده که البته نیازمند تلاش بیش‌تر و وسیع‌تر برای ریشه‌کنی نهایی آن بلای اجتماع سوز است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان خاطرنشان کرد: روش‌ها و رویکردهای نوین سالیان اخیر «نهضت سوادآموزی» برای آموختن علم و سواد به قشر محروم و کم‌تر برخوردار، بر اساس طرح‌های نوآورانه و تشویقی، در سطح شهرها و روستاها باعث شده تا راه‌های رسیدن به توسعه پایدار، با گشودن دریچه سواد به زندگی مردم، مسبب بهبود اوضاع فکری و بصیرتی جامعه شود.

در آخر کلانتری ضمن تبریک و تهنیت هفته سوادآموزی و هفتم دی‌ماه سالروز تشکیل «نهضت سوادآموزی» از زحمات آموزش دهندگان و همکاران حوزه سواد آموزی که از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند، تقدیر و تشکر بعمل آورد.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار