سرگرمی کودکانه در کنار «قهرمان من»؛

تجربه آشنایی با زندگی و سیره شهدا در کنار سرگرمی‌ و شعر در یک کتاب

تهران (پانا) - کتاب سرگرمی کودکان با عنوان «قهرمان من» از سوی گروه هنری قندون و در قالب پویشی با عنوان «قهرمان من» روانه بازار شد.

کد مطلب: ۱۱۴۸۲۴۶
لینک کوتاه کپی شد
تجربه آشنایی با زندگی و سیره شهدا در کنار سرگرمی‌ و شعر در یک کتاب

«قهرمان من» یادبود شهید حاج قاسم سلیمانی است که در بخش اول آن زندگینامه شهید سلیمانی به شکل داستان مصور روایت شده است و در ادامه بخش‌های این کتاب شامل رنگ‌آمیزی، سرگرمی، معما، واژه‌سازی و شعر می‌شود.

سرگرمی‌هایی کودکانه این کتاب مبتنی بر توانایی‌هایی همچون طراحی، نقش‌یابی، اطلاعات عمومی، عبور از مارپیچ، واژه‌یابی، نقشه‌کشی و معما آماده شده که در هر کدام از آن‌ها به نوعی کودکان را با موضوعات انقلابی و دینی از جمله چهره شهدا، دستاوردی‌های ایران اسلامی، بیانات مقام معظم رهبری و فعالیت جهادگران سلامت آشنا می‌کنند.

از نکات قابل توجه در ارتباط با این کتاب طراحی قابلیت واقعیت افزوده (AR) است. مخاطبان این اثر می‌توانند با نسب نرم‌افزار ایرانی «رویانو» در بخش‌هایی از کتاب که لوگوی این نرم‌افزار در آن‌ها دیده می‌شود، از قابلیت سخنگوی این نرم‌افزار استفاده کنند.

«قهرمان من» توسط گروه هنری «قندون» تولید شده است. اکرم نجفی و مسعود آذرباد نویسندگان این کتاب هستند و شعر آن توسط سیدمحمد مهاجرانی سروده شده و محمدرضا دوست‌محمدی، امین دریانورد، زهرا عسگری و حمیدرضا گلیان تصویرسازان این اثر هستند.

پویش «قهرمان من» در آستانه اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، با هدف معرفی و عرضه محصولات کودک و نوجوان با محوریت این شهید عزیز به همت مجمع نوشت‌افزار ایرانی اسلامی «ایران نوشت» برگزار می‌شود تا ضمن اطلاع‌رسانی و معرفی محصولات تولید شده در راستای ادای دین تولیدکنندگان به این شهید بزرگ، بسترهای تهیه این محصولات را برای مخاطبان سراسر کشور و علاقمندان حاج قاسم سلیمانی فراهم می‌کند. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی www.ghahreman.ir مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار