شهبازبیگی: وجود مدیران با انگیزه در فعالیتهای قرآنی برای جذب بیشتر دانش آموزان ضروری است

تهران (پانا) - یداله شهبازبیگی، مدیر آموزش و پرورش منطقه5، در دیدار از دارالقرآن امیرالمومنین (علیه السلام) بر جذب و شناسایی مدیران با انگیزه، فعال و پر تلاش در زمینه فعالیت های قرآنی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۸۱۹۰
لینک کوتاه کپی شد
شهبازبیگی: وجود مدیران با انگیزه در فعالیتهای قرآنی برای جذب بیشتر دانش آموزان ضروری است

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش منطقه 5، یداله شهبازبیگی، مدیر آموزش و پرورش منطقه5 با همراهی داود امام وردی، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه و جواد شعبانی، کارشناس مسئول قرآن و نماز منطقه5، از دارالقرآن امیرالمومنین(علیه السلام) بازدید کردند.

در این دیدار یداله شهبازبیگی، بر ضرورت و اهمیت فعالیت های دینی و قرآنی در بین همکاران و دانش آموزان و نیز ایجاد بستر لازم جهت گسترش فعالیت ها تاکید کرد و گفت: شناسایی مدیران با انگیزه، فعال و پر تلاش در زمینه فعالیت های قرآنی یکی از مهمترین عوامل جذب بیشتر دانش آموزان به یادگیری قرآن و ایجاد انس آنان با فرهنگ غنی قرآنی و اسلامی است. وی افزود: با تقدیر از این مدیران میتوان بر تقویت انگیزه آنان در این مسیر مهم افزود.

همچنین داود امام وردی، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه5، در طی این بازدید بر استفاده از ظرفیتهای موجود در منطقه و ارائه فعالیتهای متنوع درحوزه قرآن وعترت در دارالقرآن های منطقه تاکید کرد.

درادامه جواد شعبانی، کارشناس مسئول قرآن نماز و عترت منطقه5، ضمن تشکر از حضور مدیر منطقه در دارالقرآن و بازدید از فعالیت های قرآنی منطقه، گزارشی از برنامه های این حوزه، از جمله برگزاری مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش آموزان و فرهنگیان به صورت مجازی در ایام کرونا ارائه کرد. وی همچنین درباره آموزش های قرآنی در رشته های مختلف به صورت غیر حضوری در شبکه شاد توضیح داد و افزود: با ایجاد کانال ویژه کارشناسی قرآن و کانال دارالقرآن های منطقه 5 در شبکه شاد بیش از 1000 نفر عضوگیری شده و خدمات آموزشهای مجازی از این طریق در اختیار آنان قرار می گیرد.

گفتنی است در طی این دیدار، از همه کلاس ها و بخش های مختلف دارالقرآن بازدید شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار