اجرای مجازی "طرح مدام " در منطقه 14

تهران(پانا) - "طرح مدام " در دبیرستان دوره اول جانبازان، با مشارکت دانش آموزان و حمایت صمیمانه مدیر و کادر مدرسه، امسال به صورت مجازی برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۱۴۷۸۹۱
لینک کوتاه کپی شد
اجرای مجازی  "طرح مدام " در  منطقه 14

الهه نجار؛ مدیر مدرسه جانبازان منطقه 14، در گفتگو با خبرگزاری پانا، درباره "طرح مدام" گفت: طرح مدام چندین سال است که از طرف آموزش و پرورش اجرایی می‌شود. این طرح برای مشارکت دانش آموزان در اداره مدرسه است که هدف اصلی از اجرا شدن این طرح، آموزش مسئولیت پذیری به دانش آموزان و آشنایی آنها با وظایف مسئولین مدرسه اعم از مدیر، معاون آموزشی، معاون پرورشی، مشاور، سرایدار و .. است.
وی در ادامه افزود: این طرح به مدت 11 سال است که در مدرسه اجرا می شود که در سال های قبل، مدرسه کاملا در اختیار دانش آموزان بود و هر دانش آموز در قالب یکی از شخصیت های مدرسه فعالیت می کرد. اما امسال به علت مجازی بودن آموزش مدارس، اجرای این روند کمی سخت شده است و دانش آموزان فقط به عنوان معلم می‌توانند مشارکت کنند. ما هم این اختیار را به دانش آموزان دادیم تا یک روز کلاس خود را اداره کنند و خودشان تدریس را بر عهده بگیرند.
در انتها وی اشاره کرد: این طرح بسیار کار آمد است و همچنان بازخورد اولیا‌ و دانش آموزان و همکاران ما از اجرایی شدن این طرح بسیار مثبت است.

*مبینا سبزه علی، خبرنگار دانش آموز منطقه 14

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار