مرحله اول طرح مدام در دشتستان اجرا شد

دشتستان (پانا) - مرحله اول طرح مدام در دبیرستان دخترانه هاجر برازجان، با مشارکت دانش‌آموزان و حمایت  مدیر و کادر مدرسه اجرا شد.

کد مطلب: ۱۲۳۷۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد
مرحله  اول طرح مدام در دشتستان اجرا شد

محترم قره زاده لیساری، مدیر دبیرستان دخترانه هاجر در مقطع متوسطه اول شهر برازجان اظهار کرد: طرح مدام چندین سال است که از طرف آموزش و پرورش اجرا می‌شود.
وی گفت: در این طرح همانند سال های گذشته مدرسه یک‌روز کامل در اختیار دانش آموزان قرار گرفت تا تجربه اداره کلاس و مدرسه را بدست آورده از نزدیک مشکلات مدرسه را لمس کنند و با آنها آشنا شوند و خود را برای مسوولیت های آینده آماده کنند.
لیساری افزود: این طرح برای مشارکت دانش آموزان در اداره مدرسه است که هدف اصلی از اجرا شدن این طرح، آموزش مسئولیت پذیری به دانش آموزان و آشنایی آنها با وظایف مسئولین مدرسه اعم از مدیر، معاون آموزشی، معاون پرورشی و معلمان است.
مدیر دبیرستان دخترانه هاجر متوسطه دوره اول یادآور شد: اجرای طرح مدام باعث می شود که روحیه کار گروهی و همکاری در بچه ها تقویت شود و باعث بالارفتن اعتماد به نفس آنها بخاطر پذیرفتن نقش های مهم شود.
وی در ادامه افزود: در این طرح هر دانش آموز در قالب یکی از شخصیت های مدرسه فعالیت کرد و ما هم این اختیار را به دانش آموزان دادیم تا یک روز کلاس خود را اداره کنند و خودشان تدریس را بر عهده بگیرند. در این روز دانش آموزان علاوه بر عهده گیری وظایف و امور مدرسه روز خوبی را در کنار هم کلاسی هایشان تجربه کردند.
لیساری گفت: معاونان مدرسه و دبیران نیز در اجرای این طرح آنها را راهنمایی و نظارت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار