تفکری موجب شناخت صحیح می شود که پایه های آن محکم باشد

کاشمر(پانا)-معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشمر در جلسه تقدیر از مدرسان برتر تفکر و سبک زندگی ‏عنوان کرد تفکری موجب شناخت صحیح انسان می‌شود که اصول و اساس را بشناسد و پایه های آن محکم باشد.

کد مطلب: ۱۱۴۷۷۶۶
لینک کوتاه کپی شد
تفکری موجب شناخت صحیح می شود که پایه های آن محکم باشد

حامد ناصری در این جلسه ضمن تشکر از مدرسان تفکر گفت: وسیله ای که انسان را به سعادت می‌رساند تفکر است، تفکر عامل حرکت انسان به مسیر خود شناسی است، تا تفکر انجام نشود خودشناسی هم حاصل نمی شود و خود شناسی راه خداشناسی و خداشناسی عامل کمال و سعادت انسان است، ولی تفکری موجب شناخت صحیح انسان می‌شود که اصول و اساس را بشناسد و پایه های آن محکم باشد.

ناصری افزود: دبیران درس تفکر و سبک زندگی در اصل اصول و اساس پایه های تفکر صحیح را می آموزند و این مهمترین نقشی است که یک معلم می‌تواند در دوران خدمت خود داشته باشد. بنابراین مدرسان درس تفکر وسبک زندگی وظیفه بسیار حساس و مهمی را برعهده دارند که اگرصحیح و اصولی انجام شود ثمرات بسیاری خواهد داشت.

معاون پرورشی گفت: گروه مدرسان تفکر و سبک زندگی شهرستان کاشمر جزء قوی ترین ومتخصص ترین مدرسان هستند که بحمدلله در انجام وظایف محوله بسیار خوب درخشیدند و از جمع این عزیزان خانم ابراهیمی موفق شدند به عنوان یکی از نمایندگان استان خراسان رضوی در جمع دیگر مدرسان کشور در جشنواره الگوهای برتر تدریس به رقابت بپردازند و اینجانب وظیفه خود می‌دانم که از همه شرکت کنندگان به ویژه سرگروه شهرستان جناب آقای آقایی که زحمات بسیاری کشیدند تقدیر و تشکر ویژه کنم و آرزوی موفقیت و سربلندی برای همه عزیزان دارم.

سید محمد آقایی سرگروه پرورشی نیز در این جلسه گفت: درس تفکر و سبک زندگی هم مثل دروس زبان و ریاضی و...مهم است و جایگاه آن در مدارس، دانش آموزان و خانواده ها باید بالا رود و این وظیفه مدرسان این درس که با ارائه شیوه های نوین تدریس به اهمیت و جذاببت آن کمک کنند.

وی افزود: محتوای اصلی این کتاب آموزش مهارتهای زندگی است که مطابق با سند تحول بنیادی در کنار مفاهیم علمی اموزش این مهارتها مورد تاکید و جز لاینفک اهداف تعلیم و تربیت دوره متوسطه اول است.

منتخبین فراخوان کشوری «رفتار پرخطر چیست» زهرا ابراهیمی جزِء منتخبین استانی راه یافته به مرحله کشوری بود و زهره مظفری، زهره سروری، اکرم وکیلی، خانم صمیمی، علی طاهریان، سعید تاج محمدی، فهمیه نقی نژاد، اعظم خویی و رویا اسفندیاری سایر شرکت کنندگان شهرستان بوده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار