محمدی: نخبگان تولید محتوای الکترونیکی باید تحت آموزش قرار گیرند

تولید محتوای الکترونیکی باید متناظر به برنامه درسی باشد

تهران (پانا) - مدیرکل دفترانتشارات سازمان پژوهش شروع پاندمی کرونا را عاملی تقویت‌کننده در تولید انواع محتواهای الکترونیکی ارزیابی کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۷۱۷۳
لینک کوتاه کپی شد
محمدی: نخبگان تولید محتوای الکترونیکی باید تحت آموزش قرار گیرند

محمد ابراهیم محمدی مدیرکل دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش در مراسم اختتامیه نهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد که صبح امروز چهارشنبه ۲۶ آذر در سازمان پژوهش برگزارشد با اشاره به نقش دوره کرونا بر تولید محتوای الکترونیکی و مشارکت ذی نفعان در این فرایند گفت: جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد باید پوست‌اندازی کند و به تحول برسد. در فضای پیشاکرونا معلمان ما توان تولید محتوای الکترونیکی نداشتند درحالی که در فضای پساکرونا بسیاری از معلمان ما پا در این عرصه گذاشتند. بنابراین باید از این فرصت برای هدفدار کردن و تقویت این حرکت استفاده کنیم.

وی با اشاره به اقداماتی که برای ارتقای کیفی جشنواره ضرورت دارد اظهار کرد: باید تولیدات ما بر اساس هزینه فایده باشد و مطالب متناسب با اهداف یادگیری را سفارش دهیم. همچنین این تولیدات باید متناظر به برنامه درسی باشد.

محمدی ادامه داد: ما باید به دنبال ارتقای دانش باشیم. معلمان ما بعد از جشنواره رها نشوند بلکه نخبگان تولید محتوا باید شناسایی و آموزش داده شوند. لذا ما با مشورت آقای ملکی تصمیم گرفتیم این معلمان را تحت پوشش باشگاهی گرداوری کنیم تا تحت آموزش‌های هدفمند قرار گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار