افتتاح ویژه برنامه عطر انتظار در آذربایجان شرقی + عکس

تبریز(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اعلام کرد ویژه برنامه عطر انتظار ویژه آذربایجان شرقی هر سه شنبه ساعت 13 و 30 دقیقه ، در برنامه شاد به صورت زنده پخش می شود.

کد مطلب: ۱۱۴۷۰۱۱
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح ویژه برنامه عطر انتظار در آذربایجان شرقی + عکس

طاهر علمی گفت: در هفته قرآن، عترت و نماز شاهد افتتاح ویژه برنامه عطر انتظار شده ایم که با حضور اساتید متخصص در بستر برنامه شاد در روزهای سه شنبه به صورت زنده پخش خواهد شد.

وی افزود: ارتباط ارزشمند و تنگاتنگی بین آموزش و پرورش و مهدویت اتفاق افتاده است. مهمترین آن تفاهم‌نامه ترویج فرهنگ مهدویت بین دانش آموزان است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اهداف اولیه تفاهمنامه را برشمرد و گفت: توسعه و ترویج فرهنگ دانش آموزان و ارتقاء سطح دانش و بینش دانش آموزان و فرهنگیان بر موضوعات مهدویت از اهداف اصلی این تفاهمنامه است.

وی با بیان اینکه مهمترین بخش تفاهم نامه استفاده بهینه از ظرفیت مشارکت است، افزود: آموزش و پرورش به تنهایی نمی تواند کارهای فرهنگی، آموزشی و پرورشی را انجام دهد و به همکاری همه دستگاه‌های مشارکت‌کننده نیازمند است.مانند بنیاد هایی که بحث پرورشی و تربیت را در دانش آموزان تقویت می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار