یداله شهبازبیگی مدیر آموزش و پرورش منطقه۵ شد

تهران (پانا) - طی حکمی از سوی عبدالرضافولادوند، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران؛ یداله شهباز بیگی به سمت مدیر آموزش و پرورش منطقه 5 منصوب شد.

کد مطلب: ۱۱۲۹۵۸۹
لینک کوتاه کپی شد
یداله شهبازبیگی مدیر آموزش و پرورش منطقه۵ شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، مراسم معارفه مدیر آموزش و پرورش منطقه با حضور بهارلو، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی، حدادی مشاور اجرایی مدیرکل، اسدی، مدیر حراست شهر تهران و شورای معاونین منطقه برگزار شد.

در ابتدا بهارلو پس از عرض تسلیت به مناسبت سوگواری اربعین حسینی و ضمن تشکر از زحمات علی ندیری مدیر پیشین آموزش و پرورش و ابولقاسم زنگویی سرپرست منطقه اظهار داشت :همه ما می بایست در جایگاهی که قرار داریم قدر فرصت ها را بدانیم چرا که فرصت ها زود گذر هستند. می توان از فرصت ها بهره برد یا آن را از دست داد.

حدادی ادامه داد: بزرگترین و با ارزش ترین سرمایه ،سرمایه انسانی است و ما که در حوزه آموزش و پرورش هستیم حافظ این سرمایه های ارزشمندیم و قطعا مدیریت بر این سرمایه ها مهم ترین مدیریت است.

در پایان شهبازبیگی، مدیر جدید آموزش و پرورش منطقه نیز ضمن تقدیر و تشکر از مدیرکل ، شورای معاونین اداره کل به پاس اعتماد به ایشان و همچنین قدردانی از زحمات علی ندیری مدیر سابق و زنگویی سرپرست منطقه بیان داشت: منطقه 5 از پیشینه درخشانی در آموزش و پرورش و از ظرفیت ها و توانمندی های بالایی برخوردارمی باشد، ان شاالله با همراهی، همدلی، حمایت، مشارکت و همکاری همه همکاران بتوانیم در راستای اعتلای آموزش و پرورش و سرافرازی آینده سازان میهن عزیزمان گام های موثری برداریم.

گفتنی است که زنگویی گزارشی از اقدامات صورت گرفته در منطقه را ارائه نمود و در پایان این مراسم ، حکم انتصاب رئیس آموزش و پرورش منطقه به شهبازبیگی اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار