سفر کانال کردی شبکه سحر به «شکرستان»

تهران (پانا) - با پخش مجموعه انیمیشن طنز «شکرستان»، شبکه سحر مخاطبان کردزبانش را با ضرب المثل ها و قصه های قدیمی و عامیانه ایرانی آشنا می کند.

کد مطلب: ۱۱۴۵۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد
سفر کانال کردی شبکه سحر به «شکرستان»

این مجموعه با مدیریت دوبلاژ فواد شافعی و با صدای دوبلورهای هنرمند کرد ایرانی دوبله شده است.
«شکرستان» داستان شهری خیالی است که همه چیز در آن وارونه است و اتفاقات عجیب و غریبی در آن رخ می دهد که حتی خود ساکنان شکرستان از آن متحیر می شوند.
در این مجموعه جذاب و دیدنی که با تکنیک کات اوت ساخته شده، داستان ها و قصه هایی با ویژگی‌های کاملا انیمیشنی براساس ضرب والمثل ها و حکایت های قدیمی و عامیانه ایرانی، متناسب با مسائل عصر امروزی در قالب طنز روایت شده است.
مرتضی احمدی، علیرضا شایگان، اکبر منانی، جواد پزشکیان، تورج نصر، علیرضا جاویدنیا، نرگس فولادوند و فرانک رفیعی از جمله صدا‌پیشگان این انیمیشن هستند.
این مجموعه در سال 1387 برنده جایزه بهترین پویانمایی سال در جشن خانه سینما و بهترین کارگردانی پویانمایی در سال 1390 شده است.
«شکرستان» به کارگردانی بابک نظری و تهیه کنندگی مسعودصفوی 20 آذر ساعت 18:25 به مدت 12 دقیقه از کانال کردی شبکه سحر پخش خواهد شد. این مجموعه همچنین لا به لای برنامه های کانال کردی برای تماشاگران شبکه سحر در کردستان عراق، سوریه و ترکیه به نمایش گذاشته می شود و از جمله برنامه های جالب توجه کانال کردی سحر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار